niedziela, 5 stycznia 2020

GET MARRIED | Anna i Konrad

24 sierpnia 2019 roku - dzień pełen wzruszeń i radości, jeden z najpiękniejszych dni w życiu Ani i Konrada. ❤️
Minęło już dobrych kilka miesięcy od tego wydarzenia, a ja nadal, gdy przypomnę sobie jak pakowałam aparat i milion razy sprawdzałam czy mam wszystko, napełniam się strachem, a zaraz uśmiecham. Śmiem twierdzić, że mieli przepiękną ceremonię, a dzięki temu, że otoczyli się w tym dni najbliższymi, nic nie mogło pójść nie tak.
Dziś, 5 miesięcy później życzę im, by ta miłość zawsze biła od nich tak, jak tego dnia, a tych wspaniałych przyjaciół i rodziny nigdy nie zabrakło obok, we wspólnym życiu. 😍


Anna i Konrad 💏


































































































































13 komentarzy:

  1. Tylko raz dałam się "wrobić" w fotografowanie ślubu , najgorszy jest strach czy aby fotografie wyjdą jak trzeba, czy aparat nie zawiedzie;) Mnie postawiono przed faktem dokonanym podobno fotograf się rozchorował. Fotografowałyśmy we dwie z córką i ok ale stres jes duży:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Wyrażają niesamowicie wielką ilość emocji, jakie na pewno towarzyszyły wydarzeniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Tak naturalnie i kwiatowo. Jakby te zdjęcia kwitły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie! Łapiesz bardzo fajne kadry, w większości niepozowane. Podoba mi się! Wygląda to naprawdę naturalnie, no i te kolory *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślubne fotografowanie to duże wyznanie. Pięknie wyszło, tak naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło ogląda się takie zdjęcia po latach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna sesja. Szczęścia parze młodej. :*

    OdpowiedzUsuń