niedziela, 1 grudnia 2019

HONEST SMILES | Szymek

Trochę czasu minęło już od tej sesji. W zeszłym tygodniu Szymek odwiedził mnie po raz drugi i już siedział! 😍 
Nie wiem, czy już kiedyś to pisałam, ale fotograficzna praca z dziećmi jest dla mnie trudna. Te małe istoty długo nie usiedzą w miejscu, niekoniecznie są zainteresowane rekwizytami, które dla nich przygotowałam, i nie uśmiechną się na zawołanie. Za to, to najbardziej wdzięczne zdjęcia przez swoją naturalność, szczere uśmiechy i uchwycenie akurat "tego momentu, tej miny". ❤️

Na zdjęciach: Szymek























11 komentarzy:

  1. Dzieci to faktycznie trudny temat choć po latach fajnie się ogląda fotografie z dzieciństwa. Najładniej na fotografiach wychodzą przedszkolaki czyli Szymek w porę zaczyna karierę modela;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieci rosną ekstremalnie szybko, mój synek nie dał rady na sesji, na większości zdjęć płacze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesliczny, bardzo mi się podobają te zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki uroczy! Piękne, czyste zdjęcia ;)
    I podziwiam za pracę z dziećmi. Serio trzeba mieć cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie zdjęcia z dziećmi są trudne, moje dziecko zawsze robi jakieś głupie miny

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie praca z dziećmi to wyzwanie jednak czasami idzie zrobić świetne ujęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza sesja! Praca z dziećmi uczy cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przeuroczy mały model ;) i te piękne oczy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudne zdjęcia, cudowna pamiątka. Śliczny bobasek

    OdpowiedzUsuń