środa, 31 października 2018

RED IS A COLOR OF LOVE - FAMILY PHOTOS

Jak ostatnio widziałam ich w komplecie, to Kornelia miała zaledwie miesiąc i prawie całą naszą sesję przespała. Tymczasem ma już kilka ząbków i jak się okazuje- zaczyna już śmigać! 😃

Muszę Wam się przyznać, że do tej pory nie do końca wierzyłam w powiedzenie, że kobiecie ciąża może służyć. I zobaczyłam Igę. Żonę i mamę, która wygląda kwitnąco nawet jesienią! Jestem pod ogromnym wrażeniem, serio! I pewnie gratulacje należą się też Piotrkowi, bo tak dbać o dwie kobietki to nie lada wyzwanie. 😉

Co do samej sesji, to chyba była najkrótsza, jaką kiedykolwiek robiłam. Nie wiem, czy trwała pół godziny, bo Kornelka nie do końca była zainteresowana aparatem, a też nikt z nas nie chciał jej męczyć. Za to wszystko ma swoje plusy, bo brak zainteresowania ze strony tej małej istoty sprawił, że zamiast pozowanych zdjęć mamy mnóstwo lifestylowych kadrów. I chyba te są najpiękniejsze. Przynajmniej takie ja chciałabym mieć kiedyś w swoim albumie rodzinnym. Z garstką humoru, z prawdziwym, niewymuszonym uśmiechem. 😊

Muszę jeszcze wspomnieć o właścicielach sadu, którzy pozwolili mi wykonać tam sesję i zaprosili na wiosnę, jak jabłonie będą kwitły. Jestem bardzo wdzięczna! 😍

Chodźcie już zobaczyć, że czerwony jest kolorem miłości.❤️

Na zdjęciach: Kornelia, Iga i Piotr




































22 komentarze:

  1. Cudowne są te zdjęcia��

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są cudowne! Śliczna rodzina ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna rodzinna sesja, cudowne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia. Rodzinka jest pewnie przeszczęśliwa, że sesja się udała. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ pięknie, ależ rodzinnie! :) Jestem zachwycona kolorami i ogólnie całą scenerią :) masz wspaniały talent, podziwiam i dlatego zostaję na dłużej :* powodzenia i rozwijaj się, nie mogę się doczekać kolejnych fotorelacji!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia! Może sesja była krótka, ale zdążyłaś zrobić masę cudownych ujęć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sesja :) Mogłabym ją podziwiać bez końca! Modele się spisali, szczególnie ta najmłodsza, co ewidentnie rozluźniała atmosferę :) Niepozowane zdjęcia najlepsze! Pełne luzu i naturalności! A no i wielkie brawa za dobranie kadru! Niesamowita sceneria :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Przepiękna sesja w cudownej scenerii :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. miło się patrzy na taka rodzinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki sad to piękne miejsce na sesję :) Rodzinka na pewno zadowolona ze zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, gdyby nie fakt wspomnienia braku zainteresowania przez najmłodszą, w życiu bym nie powiedział, że nie były przemyślane i dopracowane. Świetnie również uchwycona relacja całej rodziny :)

    Pozdrawiam!
    Zazuul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Co mogę powiedzieć na temat zdjęć... są po prostu świetne. Takie klimatyczne.
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam koszule w czerwono-czarną kratę :) Piękna sesja!

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia ,super blog ! muszę wpadać częściej , ja dopiero zaczynam jeśli masz ochote to wpadnij będzie mi bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń