czwartek, 8 listopada 2018

THEIR HISTORY | Łucja i Marek

Moja pierwsza sesja ślubna, którą wykonałam!

Zaczynając od początku, to muszę się Wam pochwalić- te zdjęcia stworzyłam w Białej Podlaskiej, bo stamtąd właśnie pochodzi ta cudowna para. Przeanalizowaliście, co powiedziałam? W BIAŁEJ PODLASKIEJ. To ponad 50 kilometrów od mojego miejsca zamieszkania. Czy nie ma tam innych fotografów? Oczywiście, że są, ale Łucja chciała mnie. Poproszę o applause! 😍

Łucja i Marek są świeżo po ślubie. Zależało im na tym, żeby stworzyć pamiątkowe zdjęcia w miejscu w którym się zaręczyli. Dlatego to ja musiałam znaleźć się w Białej Podlaskiej, żadne moje okoliczne miejsca nie wchodziły w grę. Godzina, spędzona na pokonywaniu kilometrów sprawiła, że poznałam nie tylko ich wizję tej sesji, ale całą ich historię. Pewnie nie mogę Wam za dużo powiedzieć, ale jedno muszę! Dawno nie słyszałam o parze, która wzięła skromny ślub, w gronie najbliższych, bez przepychu i całego widowiska. I nie uwierzycie z jakim szczęściem o tym opowiadali. Ten "ich dzień" był naprawdę przepełniony miłością. To wszystko sprawiło, że nie tylko byłam dumna, że w końcu mogę wykonać sesję ślubną, ale też, że mogą ją wykonać właśnie im. Zarazili mnie swoim szczęściem i entuzjazmem, dobrze bawiliśmy się przy sesji i śmiem twierdzić, że wyszło nieźle- mam kilka swoich ulubionych zdjęć. Co lepsze, nie należą do nich te pozowane, raczej te, na których złapałam ich ukradkiem, bez ostrzeżenia, że naciskam spust migawki. 📸💞



Na zdjęciach Łucja i Marek 👰💃

































17 komentarzy:

  1. Piękna para, cudowne zdjęcia... Biała Podlaska moje rodzinne miasto :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna sesja! Zdjęcia naprawdę wyszły bardzo ładnie!

    Mój blog CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  3. My też mieliśmy taki ślub tylko naście lat temu :)) I cudownie ten dzień wspominamy! A sesja jest piękna!!! Nastrojowa, romantyczna, ciepła....

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię zimne ognie na zdjęciach weselnych, dodają takiego klimatu... ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sesja ślubna. Ciężko mi wybrać jakieś jedno ulubione, bo każde z nich ma swoją magię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia, naprawdę masz ogromny talent! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna sesja ślubna! Bardzo łądna para <3

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna para :) gratuluję pierwszej ślubnej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na pierwsza sesje taka wyszło super . Masz talent ;). Życzę więcej takich zleceń . W dodatku ładna para :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ode mnie jak najbardziej masz applause! Niesamowita sprawa, nie wyobrażam sobie, jak szczęśliwa i doceniona musiałaś być, jadąc taki kawał drogi na wyjątkowe zdjęcia:) Super, że Łucja Cię doceniła! Cudowny pomysł z sesją w miejscu, w którym się zaręczyli. Życzę każdemu takiego ciepła, jakim ta para się otacza! (i tak dobrego fotografa też!!) Sesja wyszła magiczna, bije z niej wiele radości i przede wszystkim miłości, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę cudowne zdjęcia to najlepsza pamiątka :) A w sumie patrząc na zdjęcia ślubne nawet po latach często wspominam fotografa, który zrobił kawał dobrej roboty :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fotograf się spisał :) Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna sesja, to prawda w obecnych czasach robi się 'jak najlepsze wesela' by było o nich głośno. ;)

    OdpowiedzUsuń