sobota, 27 października 2018

LATE SUMMER - MACRO

Tym wpisem chciałam oderwać trochę Was, siebie i całego bloga od sesji, bo tylko tego typu posty się tutaj ostatnio pojawiają. Mam więc zdjęcia, którego pochodzą ze starego aparatu, a stworzone zostały późnym latem. Gdy rosa i mgła dają o sobie znać o poranku, a złota godzina jest w tym okresie najsilniejsza. Sięgnęłam po stary aparat tak po prostu, bo lubię sobie przypomnieć, jak to było kiedyś. Bez bloga, bez canona i bez tak dużej możliwości fotografowania ludzi, jak teraz. 🙈























10 komentarzy:

  1. Bardzo podobaja mi się te zdjęcia. Sama nie umiałabym zrobić dobrych zdjęć makro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praktyka czyni mistrza, grunt, to się nie poddawać! :)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia ;) Niezwykle klimatyczne ;) Szczególnie te robione przy zachodzie słońca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia robią wrażenie ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też pamiętam, gdy nie miałam takich możliwości - zostawały kwiaty, drzewa :) Fajnie się do tego wraca, ale mimo wszystko dla mnie portrety wygrywają :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też oczywiście! :) Choć trudniejsze do stworzenia, to warto :)

      Usuń
  5. Te ostatnie zdjęcia najbardziej mi się podobają! Robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne. Babie lato. Tez lubię fotografię. Kiedyś była moją pasją, mam nadzieję, że jeszcze kiedyś do niej wróce.

    OdpowiedzUsuń