sobota, 20 października 2018

WAITING TIME | Magdalena i Kamil

Jak tylko obrobiłam te zdjęcia, natychmiast chciałam wrzucić je na bloga... ale hola, hola! Wszystko ma swój czas, a odpowiedni moment nadszedł właśnie dzisiaj.
Jeśli lubicie w fotografiach naturalność, delikatność i przede wszystkim- miłość, to w tych zdjęciach się zakochacie!

Pierwszy raz miałam przyjemność pracować z osobami, które jak same twierdzą "odrobili pracę domową". Już tłumaczę- mieli cały bagażnik rekwizytów do sesji, a niektóre z nich zrobili własnoręcznie! 😍
Zależało nam na czasie, nawet bardzo, bo Magda i Kamil oczekiwali na synka, który mniej więcej tydzień po naszej sesji miał pojawić się na świecie. Nie będę się szczególnie rozpisywać, bo choć uwielbiam to robić, to wyznaję zasadę, że zdjęcia mówią więcej. A te, wyjątkowo mówią bardzo dużo: o wzajemnej miłości dwojga ludzi, o czasie w którym kobieta choć o kilka kilogramów większa, to najszczęśliwsza i najpiękniejsza, o dumie ojca, któremu ma urodzić się pierwszy syn, o czasie oczekiwania na jeden z najpiękniejszych momentów w życiu!
Tym fotografiom nie potrzeba efektów specjalnych, a nawet nie potrzeba obróbki, bo przede wszystkim się prawdziwe i ukazują piękne emocje. ❤

Na zdjęciach: Magdalena i Kamil

(kliknij na zdjęcie, aby zobaczyć je większe i w lepszej jakości)





























16 komentarzy:

  1. Piękna zdjęcia. Sesja brzuszkowa to świetna pamiątka i niezapomniana chwila, cieszę się, że zdecydowałam sie na taką sesję. Lubię wracać do albumu wspomnieniami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama mam taka pamiątkę, pięknie uwiecznione chwile :)
    Masz talent, zdecydowanie !
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są przepiękne ♥ Idealna pamiątka ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, te zdjęcia są takie urocze! Przede wszystkim piękna pamiątka na lata!
    Aż miło się na nie patrzy, kawał dobrej roboty

    Pozdrawiam milutko mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę ostatnio bardzo dużo "zakochanych" sesji :) Podoba mi się najbardziej to zdjęcie, kiedy porównują swoje brzuszki :D
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę, to dopiero początek wpisów z sesjami zakochanych. :D Jeszcze kilka czeka na opublikowanie :)

      Usuń
  6. Piekne zdjęcia będą na całe życie *.* Masz talent kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, cudowna para! *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia! Aż się wzruszyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne, klimatyczne zdjęcia!

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia :) Jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są te zdjęcia 😍
    Bardzo fajna pamiątka ❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze zdjęcia w pięknej scenerii <3 Świetna pamiątka ;)
    Pozdrawiam ! ;*

    OdpowiedzUsuń