sobota, 18 sierpnia 2018

TRAVELS | KAZIMIERZ DOLNY

Wiem, że większość z Was już wie o sesji, którą zrobiłam dokładnie trzy dni temu i pewnie to właśnie jej spodziewaliście się dzisiaj na blogu, ale niestety, już z doświadczenia wiem, że jeśli nie dodam wpisu od razu, to zadomowi się w wersjach roboczych na długo lub na zawsze.
Moja wizyta w Kazimierzu Dolnym i okolicach odbyła się wcześniej, dlatego postanowiłam zdjęciach z tego wyjazdu wrzucić jako pierwsze.

Byłam tam nie pierwszy raz, dlatego, zamiast pokazywać główne miejsca tego miasta, postanowiłam sfotografować to, co lubię tam najbardziej, a będą to: urokliwe stragany z pamiątkami czy miejscowymi przysmakami, targ antyków, na który udało nam się trafić i który na pewno pochłonąłby moich rodziców, ponieważ znajdowały się tam m.in winyle i kasety z muzyką towarzyszącą ich młodzieńczym latom. Chyba nigdy nie wspomniałam, ale bardzo fascynują mnie lata 80/90 w szczególności, jeśli chodzi o damski styl ubioru, nawet udało mi się wygrzebać kilka ciuchów mamy i chętnie w nich chodzę. We wpisie znajdziecie też kadry Wisły, klimatyczne uliczki i małe galerie, oraz niestety tłumy ludzi, które naprawdę próbowałam ominąć! 😓



































18 komentarzy:

  1. W Kazimierzu byłam tylko raz i to parę ładnych lat temu, ale pamiętam, że miasto wydało mi się bardzo urokliwe. Patrząc na te zdjęcia mam ochotę wybrać się tam ponownie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam w Kazimierzu kilka razy. Te miasto ma taki swój charakterystyczny, przyciągający klimat :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajna relacja zdjęciowa! Nigdy nie byłam w Kazimierzu Dolnym i jeśli mam być szczerza, to nawet nie wiedziałam że mamy w Polsce taką miejscowość... geografia nigdy nie była moją mocną stroną :D W każdym razie, jest tam bardzo pięknie i z chęcią bym również zwiedziła to miasto <3

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam w Kazimierzu i widzę, że koniecznie muszę to nadrobić. Jest cudowny! Klimat na Twoich zdjęciach... ach rozmarzyłam się ;)

    Cudownego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Kaziemierz! byłam tamilka razy ale na pewno pojadę w tym roku z narzezonym ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę urokliwe miejsce *.* Odwiedzenie Kazimierza Dolnego już dość długo gości na mojej liście miejsc do odwiedzenia, ale niestety dotychczas nie udało mi się go odwiedzić :(
    szyyszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy tam nie byłam, ale bardzo bym chciała to nadrobić :) widzę że to wspaniałe miejsce! twoje fotografie są fantastyczne, naprawdę piękne i zapierają dech w piersi! :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam w Kazimierzu , piękne miasto
    cudowne zdjecia ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz następnym razem daj znać podjadę to się spotkamy kochana:)

      Usuń
  9. Dużo słyszałam o tym mieście, ale nigdy tam nie byłam. Mam nadzieję, że kiedyś to nadrobię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Urokliwe zdjęcia ;) Też kiedyś byłam w Kazimierzu Dolnym.
    Uwielbiam winyle i kasety i również fascynuję się latami 80 i 90. Mam kilka ciuchów od mamy z tamtych lat i chętnie w nich chodzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę kiedyś odwiedzić Kazimierz ^^ Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ile pięknych zdjęć! wieki tam nie byłam... :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne kadry! Ja jeszcze nie miałam okazji odwiedzić Kazimierza Dolnego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow! nie wiedzialam ze Kazimierz jest taki piekny! Koniecznie razem z rodzina musze tam pojechac tym bardziej ze my z Lubelskiego:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kazimierz jest miejscem do którego jadę latami i dojechać nie potrafie. NosH !!

    OdpowiedzUsuń
  16. urokliwe miasto, piękna Lubelszczyzna :)

    OdpowiedzUsuń