sobota, 25 sierpnia 2018

HOME SESSION | Aleksandra Marszał

Cześć moi domownicy! Mówiłam Wam kiedyś, że ten blog to dla mnie taki inny dom, który sama tworzę, a każdy, kto tutaj zagląda, staje się moim gościem? Mam nadzieję, że tak i, że trzymacie teraz w rękach kubek kawy. ☕

Muszę Wam wszystko opowiedzieć, bo zrealizowałam jeden z trudniejszych pomysłów na sesję. Przede wszystkim dlatego, że należy on do odważniejszych. Portretowe, plenerowe kadry przy dzisiejszych możemy nazwać zwyczajnymi. W końcu niecodziennie robi się zdjęcia dziewczynie z ręcznikiem na głowie. Uwierzcie mi, że sama byłam w lekkim szoku, gdy Ola zgodziła się na tę sesję! Przedstawiłam jej kilka pomysłów, tak, jak zawsze to robię, gdy ktoś ma ochotę stanąć przed moim obiektywem. Jednak nie każdemu proponuję tak dziwne koncepcje, w szczególności nie osobom, które mają być u mnie pierwszy raz. Ola do takich osób nie należy, ale ostatni raz tworzyłyśmy jakieś 5 lat temu. Wiem za to, na ile ją stać, jeśli chodzi o poświęcenie i fajne fotografie. 😍
Moja dzisiejsza piękność dała z siebie wszystko, gwarantuję! Sami zobaczcie!
 
Mod: Aleksandra Marszał

(kliknij na zdjęcie aby zobaczyć je większe i w lepszej jakości)



























24 komentarze:

  1. Świetna sesja ;) Zdjęcia z ręcznikiem na głowie i gazetą bardzo kojarzą mi się z vintage.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie zdjęcia w ręczniku są rzadko spotykane. Bardzo ładne! :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piekne zdjecia! I piekna modelka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe ujęcia. Podoba się mi bardzo pierwsza seria z tym ręcznikiem na głowie. Magia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, cóż za ujmujące zdjęcia - jestem oczarowana całym sercem :)
    Podczas przeglądania Twojego posta może nie towarzyszył mi kubek kawy, ale herbatki :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł na sesję i prześliczna modelka! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło kapitalnie! Czarno-białe z ręcznikiem na głowie mogłyby znaleźć się w Vogue, serio! Jedyna rzecz, jaka mi przeszkadza, to makijaż modelki. Ręcznik na głowie kojarzy mi się z mokrymi włosami, świeżo po prysznicu. Bez makijażu wyglądałoby jeszcze lepiej i jeszcze bardziej naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No zdjęcia wyszły przepięknie! Modelka jak i fotograf się postarały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia naprawdę piękne! To nie pierwszy raz, kiedy jestem zafascynowana twoją sesją :)
    Efekt po prostu idealny, oby tak dalej, czekam z niecierpliwością na kolejne posty z sesji :D

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne zdjęcia 😍
    Klimat sesji kojarzy mi się z nadchodzącą jesienią ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia ^^

    Mój blog CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia są świetne, poradziłaś sobie z sesją domową! Podoba mi się! Obserwuje ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia :D Genialnie wyglądają za sprawą zrobienia przez szybę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy pomysł na sesję. Bardzo oryginalny. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak Ty to ładnie ujęłaś- metaforyczny blog dom i czytelnicy jako goście :-)

    Przepiękne zdjecia i kadry . Dobra robota

    OdpowiedzUsuń
  16. naprawdę co jedno to piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. niezłe oczy:) głębokie spojrzenie

    OdpowiedzUsuń