niedziela, 2 września 2018

PEOPLE WITH PASSION | the Milanów track

Niedziela, 2 września... Wiem, że dla niektórych z Was to ostatnie chwile wolności i, że za chwilę pochłonie Was wir książek, zeszytów, plecaków i murów szkoły, ale zaraz, zaraz, trzeba jeszcze wpaść na nowy wpis do Sandry! 😀

Zdjęcia, które znajdziecie w tym poście powstały bardzo spontanicznie. Pojawiłam się w odpowiednim miejscu o odpowiednim czasie. Czekałam na swoich modeli, a obok znajdował się tor, na którym właśnie ćwiczyli. Pierwszy raz miałam do czynienia z fotografią motoryzacji, dla mnie to fajne doświadczenie i nowe zdjęcia do portfolio! Na dodatek kilka moich ująć pojawiło się na oficjalnej stronie toru! 😊

 


















Za wszystkich, którzy ruszają w poniedziałek do szkoły, trzymam kciuki! 😳

13 komentarzy:

  1. Zdjęcia robią wrażenie. Wcale mnie nie dziwi, że oficjalna strona je dodała :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są świetne! Szok, że akurat trafiłaś na ten tor!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam. Jestem pełna wrażenia. Genialne ujęcia i uchwycenie chwili. Momentu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uchwyciłaś idealne momenty na zdjęciach ;) Super ujęcia!
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są te zdjęcia i gratuluję sukcesu,choć wcale mnie nie dziwi że są na stronie głównej toru ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia wyszły naprawdę świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia wyszły super! gartuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia jakość powala.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! W sumie to pierwszy raz widzę na blogu o fotografii takie zdjęcia. Także coś nowego :D

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń