sobota, 4 sierpnia 2018

TRAVELS | LUBLIN- Carnaval Sztukmistrzów

Na pewno znacie ten moment, gdy tylko przepakowujecie walizkę. Tak było u mnie w zeszłym tygodniu- po powrocie z Warszawy, na drugi dzień byłam już w Lublinie. Sprawy związane ze studiami załatwiłam, a na dodatek udało mi się trafić na ostatni dzień Carnavalu Sztukmistrzów! Mam nadzieję, że zdjęcia chociaż trochę oddadzą klimat tego, co tam się działo, tym bardziej że większość zdjęć z koncertu jest bez obróbki. 😍






























19 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo ciekawie :) Klimat rzeczywiście niesamowity.
    Pozdrawiam!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna fotorelacja :D Fajne wydarzenie ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite, piękne zdjęcia! Chciałabym to kiedyś zobaczyć na żywo :)
    Niektóre fotografie naprawdę mocno zachwycają :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ten Carnaval jest piękną atrakcją i niecodzienna. Uchwyciłaś na prawdę czarujące momenty. Jako laika nie widzę nawet tego że zdjęcia są bez obróbki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zdjęcia, fajnie że udało Ci się to wszystko zobaczyć! <3
    Mieszkam zaledwie dwie godziny od Lublina, a nie bywam tam zbyt często, muszę to zmienić. :D
    Chciałam też pojechać do Warszawy w te wakacje, jednak nie uda mi się chyba tego wyjazdu zorganizować, a szkoda.


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)



    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Zdjęcia z przezroczystymi balonikami są cudowne. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie byłam w Lublinie i chyba będę musiała to nadrobić! Zdjęcia jak zwykle świetne, takie klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam w Lublinie kilka razy i bardzo podoba mi się to miasto! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez teraz zaczynam studia, więc wiem ile trzeba było załatwić :P a zdjęcia są super :D nigdy tego nie widziałam na żywo, ale mam nadzieję, że kiedyś to się zmieni :D
    obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że udało ci się pozałatwiać. To wydarzenie super już z samych zdjęć :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  11. Lublin to piękne, choć niedoceniane moim zdaniem miasto. Na szczęście miałam okazję przekonać się o jego urokach kilka razy i polecam każdemu odwiedzić chociaż raz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne i niesamowicie klimatyczne zdjęcia. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, musiało być naprawdę fajnie! Bardzo dobre ujęcia. :)

    OdpowiedzUsuń