sobota, 9 czerwca 2018

KOMUNIE ŚWIĘTE 2018

Tegoroczny, fotograficzny sezon komunijny uważam za zakończony! W ciągu ostatnich dwóch miesięcy miała okazję uwieczniać te cudowne momenty i bardzo, ale bardzo chciałabym podziękować wszystkim tym, którzy dali mi taką możliwość i którzy mi zaufali. Dla amatora to ogromna szansa, na naukę, na nowe doświadczenia i na doskonalenie.

Na uroczystościach fotografowałam albo kilkuosobową grupę przystępujących do Pierwszej Komunii Świętej, albo jedną taką osobą. Oczywiście miałam też przyjemność stworzyć pamiątki nie tylko z kościołów, ale też z tych uroczystych obiadów. Taki reportaż jest już na blogu i na razie nie wiem, czy wrzucę kolejne, ale nie pokazywałam Wam jeszcze tego, jak wyglądają u mnie te kościele ujęcia, dlatego jestem tutaj dzisiaj.

Nie chciałam wrzucać zdjęć z każdej Komunii Świętej oddzielnie, nie wiem, czy chciałoby się komuś przebrnąć przez takie zdjęcia, ja chyba z własnej nie obejrzałam wszystkich, a co dopiero, gdybyście mieli oglądać cudze... ale pomyślałam, że taki zbiór ująć, które wybrałam z tegorocznych uroczystości przyjęcia pierwszych komunii, mógłby zagościć na blogu. Przede wszystkim dlatego, że sama chciałabym mieć tutaj pamiątkę i dlatego, że w porównaniu do poprzedniego roku, widzę u siebie postęp. Oczywiście nie są to wszystkie fotografie jakie wykonywałam, raczej symboliczna ilość. 👼



























24 komentarze:

  1. Przepiękne zdjecia!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wykonane zdjęcia! Wszystkie bardzo mi się podobają ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ujęcia :) Pozwalają zatrzymać chwilę na dłużej.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia ;) Ja w tym roku byłam na jednej Komunii, ale od moich czasów mnóstwo się zmieniło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia, dzieci będą miały super pamiątkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjecia robisz naprawdę świetne <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/06/motyw-kwiatow-na-torebce.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne ujęcia, maluchy będą miały śliczną pamiątkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia :)
    A pamiątka zostanie na lata :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;-)
    http://zoiomoda.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia widać że masz do tego oko, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa sesja. Zaobserwuję i będę zaglądać tu częściej. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, z chęcią je obejrzałam, fajnie, że dodałaś ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, ja też ostatnio byłam na komunii :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/06/sukienka-w-kwiaty-i-zote-sanday.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama byłam w tym roku na KOMUNII - to niesamowite wydarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia :) Ja w tym roku byłam na jednej komunii, ale za kamerzystę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam takie uroczystości, ale fotografować jednak wydarzenia to tylko sporadycznie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świetne kadry! Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń