wtorek, 29 maja 2018

YOUNGEST | PAPROCH

Przedstawiłam Wam już Fado i Tosię, byłabym bardzo niesprawiedliwa, gdybym nie pokazała też reszty rodziny moich czworonogów. Fotografowanie ich nie przychodzi łatwo, nie ustawiają się do zdjęć, nie posiedzą nawet 1/60s, ale to nadal ogromna frajda! 📷

Dzisiaj mam dla Was fotografie najmłodszego- Paprocha. Od razu uprzedzam, że nie są to zdjęcia z jednego dnia, nawet nie są z jednego tygodnia, to taki okres jego dorastania w pigułce. I całe szczęście, że cykałam mu coś, jak był jeszcze małą, okrągłą kuleczką, bo teraz na pewno żadne makro by nie wyszło, już tak słodki nie potrafi długo wyleżeć. 🙊





















To jednak nie jest ostatni tego typu wpis, bo całkiem niedawno uświadomiła sobie, że na blogu nie ma zdjęć jeszcze jednego, czworonożnego szczęścia i nie dlatego, że go nie sfotografowałam, przeciwnie! Jego zdjęcia były już nawet obrobione! Nie zdążyłam jednak ich wrzucić tutaj, a komputer się zepsuł na dobre. Proces odzyskiwania zdjęć trwa, ale już chyba się nie łudzę, przygotuję nowe, świeżutki, tylko trzeba uzbroić się w cierpliwość. 🐾

22 komentarze:

  1. Ale słodziak! Chyba sie zakochałam, haha ❤ Mega uroczy! Szkoda, że prawdopodobnie nie odzyskasz zdjęć...
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki on jest niesamowity, można się zakochać! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam cię bardzo pięknie w ten czerwcowy upalny dzień ale na zdjęciach milutko i tak Puchata proszę podrapać pieska ode mnie za uszkiem Pozdrawiam pięknie Życzę przyjemnego weekendu tobie i bliskim


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki prześliczny słodziaczek <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne psiaki. Podoba mi się ta rasa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojeju, jaki słodziak <3 Idealne ujęcia.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku! jaki słodziak! Od razu mi się przypomniało jak mój Pakuś był malutki! Teraz już duży z niego pies :D skończył niedawno 1 rok :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mały słodziak :D A zdjęcia prześliczne :)
    Pozdrawiam, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest strasznie podobny do mojego psiaka,zwłaszcza, gdy byl szczeniaczkiem! Słodziak☺☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowity piesł i niesamowity blog. Obserwuje i pozdraiawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy :) I powiem, że podziwiam, bo ja zwierzaków nie jestem w stanie złapać w kadrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki słodziutki!!! ;) uwielbiam zwierzaki :) jednak mam alergię i nie moge mieć żądnego pupila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałaś na myśli alergię na sierść? Jeśli tak, to pudle nie mają sierści tylko włosy, przez co nie dość, że nie mają nic wspólnego z alergiami, to jeszcze nie zostawiają nigdzie włosów, więc dom jest czysty! :)

      Usuń
  13. cudowny jest ten psiak! ;) te kadry z łapkami bardzo fajne, takie detale aż miło się ogląda ;)

    OdpowiedzUsuń