środa, 9 maja 2018

VINTAGE SESSION | KAMILA PIERÓG

Gdybym z każdej sesji wracała tak spełniona i usatysfakcjonowana, to pewnie już dawno rzuciłabym studia i zajęła się stricte fotografią. Może trochę przesadzam, ale to dlatego, że chcę podkreślić, jak bardzo duma z tych zdjęć jestem!😍

Kamilę mieliście okazję już poznać, jesienią wykonałyśmy wspólnie sesję, cały mój tumblr też kipi w jej zdjęciach, w końcu była moją pierwszą i najczęstszą modelką. Chyba nie bez powodu, bo osobiście uważam, że jest bardzo fotogeniczną osobą i znakomicie czuje się przed obiektywem. Nie wiem, czy choć raz powiedziałam jej, jak ma się ustawić, inicjatywy wypływają z niej samoistnie.🙈

Co do samej sesji- to chyba pierwsza, w którą zaangażowałam tak dużą liczbę osób. Pomysł miałam wymyślony już dużo, dużo, wcześniej, natomiast był on tylko w mojej głowie i potrzebowałam mnóstwa rzeczy. Całe szczęście rekwizyty udało mi się kupić rano w dzień sesji. Miało być idealnie, tak jak rozpisane w zeszycie, a główną rolę odgrywały też miejsca. Znalazłam i takie, zapytałam o zgodę kogo trzeba i proszę bardzo! Wyszło tak, jak chciałam!❤️


Na zdjęciach: Kamila Pieróg

(kliknij na zdjęcie, aby zobaczyć je większe i w lepszej jakości)




























Minęło już półtora roku odkąd prowadzę tego bloga, a Kamila dopiero drugi raz się tutaj pojawiła, ale macie ogromną moc i wierzę, że w komentarzach namówicie ją, aby zechciała częściej coś ze mną stworzyć!🤗

28 komentarzy:

  1. Wow! Jestem pod ogromnym wrażeniem! Brawo! ��

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się klimat zdjęć. Modelka świetnie pozuje i widać, że nie boi się obiektywu, tylko czuje się przy nim swobodnie. :) Świetny pomysł na sesję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są cudowne a modelka bardzo fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega zdjęcia, ta bandanka super wygląda i pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny klimat sesji :) Modelka rzeczywiście bardzo dobrze się wczuła.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wyszły te zdjęcia :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzucaj studia i zajmuj się fotografią, serio! Sesja - genialna i profesjonalna, a zdjecia mają taki mocny charakter że czuć od razu. Mi po raz kolejny skradłaś serducho♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sesja ! Z wielka chęcią wybrałabym sie z Tobą na sesje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna klimatyczna sesja:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Fason pasiastych spodni i ta bluzka https://zoio.pl/odziez-damska/bluzki/krotki-rekaw/, pasują mniej więcej do retro stylu bliżej lat 70. ;-) Myślę, że Kamila świetnie wyglądałaby w rozpuszczonych falach w kwiecistej lub etno sukience z lekkiego materiału w stylu Diany Ross :-) Może w takim stylu sesja?
    A zdjęcia są po prostu super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć witam cię bardzo serdecznie W ten chłodny majowy dzień trafiłam tutaj przez swojego Instagrama i postanowiłam że zostawię po sobie kilka słów fantastyczna sesja i wielkie gratulacje masz prawo być dumna bo naprawdę zrobiłaś Kawał dobrej roboty Ja też nie mogę się już doczekać kiedy przyjaciółka zrobi sesję mnie mojemu pieskowi niecierpliwie na to czekam Pozdrawiam cię serdecznie życzę mnóstwa kreatywności w tworzeniu kolejnych fantastycznych zdjęć


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  13. Miło czytać o Twoim zadowoleniu z sesji :) Masz do tego powody, bo sesja wyszła naprawdę pięknie! Lubie ludzi z pomysłem. Ze swojego doświadczenia wiem, że ciężko jest dopiąć wszystko na ostatni guzik, a tu się udało :)
    Widać, że modelka jest pewna siebie i nie boi się aparatu. Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziała zapowiedz tej sesji na Instastory i od razu wiedziałam,że będzie petarda! :) Sama chętnie wykonałabym coś w takim stylu,ale najbardziej zazdroszczę Wam tej lokalizacji-to stare zielone auto ma na prawdę niezły potencjał.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kilka zdjec na serio jest genialnych <3 swietna sesja.

    Obserwuje.
    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł na klimat i styl sesji :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia! Cieszę się, że sesja była udana :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie klimatyczne zdjęcia, świetna sesja!

    OdpowiedzUsuń
  19. super zdjęcia i fajny zestaw :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam zatem na kolejne zdjęcia jeżeli ponownie zorganizujesz jakąś sesję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super sesja! :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjny klimat sesji :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo piękna.

    OdpowiedzUsuń