wtorek, 1 maja 2018

PRINCESS ON THE BALL | IWONA HUKALUK

Tej osoby chyba nie muszę Wam przedstawiać? Który raz już gości na tym blogu? Trzeci? Piąty? Szczerze mówiąc, sama nie wiem, za to dokładnie pamiętam naszą pierwszą sesję! Pałacyk, piękne słońce, wianek na włosach i Iwona nazwana przeze mnie w tym wpisie "Księżniczką". Do tego bajkowego klimatu chciałabym dzisiaj z Wami wrócić. Uznajmy, że nasza Księżniczka trochę podrosła, wybrała się na bal i... poznała Księcia! Tak, dobrze czytacie. Na dole czeka na Was kilka kadrów z narzeczonym. 😍

Chyba zacznę pisać bajki, ale to innym razem. Tymczasem mam dla Was efekty naszej kolejnej współpracy. Jakoś ostatnio tak cudownie się składa, że wszystkie sesje umówione jeszcze zimą udaje mi się zrealizować. Jak to było z tą? Efekty oczywiście ocenicie sami. Ja z każdym naszym kolejnym projektem utwierdzam się w przekonaniu, że nawet jeśli w tej swojej fotografii nie zajdę daleko, to mam z kim tworzyć! Mam osoby, którym się po prostu chce i które wkładają w to 100% siebie. ❤️

Jedynym, niemiłym zaskoczeniem dla nas, był tłum ludzi przeszkadzający w sesji, pewnie dlatego, że na dzień zdjęć wybrałyśmy niedzielę, ciepłą, wiosenną, niehandlową niedzielę. Całe szczęście, nikt nie był zażenowany tym, że plączemy się z aparatem, a nawet napotkane osoby były na tyle sympatyczne, że starały się nie wchodzić w kadr, a to się ceni! Mam nadzieję, że te minusy były tylko przy realizacji i nie zauważycie tego na zdjęciach.

Na zdjęciach: Iwona Hukaluk

(kliknij na zdjęcie aby zobaczyć ze większe i w lepszej jakości)






















Na zdjęciach: Iwona & Radek 











 

24 komentarze:

  1. Jestem zachwycona - przepiękne zdjecia!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia robisz, kochana. Jestem pełna podziwu :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów.
    My blog
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ważne jak daleko, ważne, że z zaangażowaniem i pasją. A ja życzę Ci, żebyś zdobyła jak najwyższy szczyt w swojej fotograficznej drodze :)

    Sesja przepiękna i śliczna para

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sesja. Fotografia to wspaniałe hobby. Ja mam do dyspozycji tylko komórkę:-) a mimo tego, robię setki zdjęć. Przepadam za czarno- białymi zdjęciami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu magiczne! Uwielbiam sesje w stylu "księżniczka XXI wieku", nie koniecznie potrzeba wiele, aby poczuć się jak taka właśnie księżniczka ze swoim księciem u boku.
    www.recenzjefor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe, wspaniałe szpilki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo. Jesteś bardzo utalentowana i masz fajne pomysły. Twoje zdjęcia nie są nudne, a bardzo inspirujące. Bardzo piękna sesja, modelka pięknie pozowała z tego, co widzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarna sukienka robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wykonane zdjęcia! Wszystkie bardzo mi się podobają *.*
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę piękna modelka i jeszcze piękniejsze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Iwona wygląda obłędnie! Ma przepiękną twarz, która mega przyciąga uwagę! Rewelacja!
    Buziak,
    Ola ;)
    (m)ole teatralne

    OdpowiedzUsuń
  12. Super :) CSK to jedno z bardziej fotograficznych miejsc w Lbn :) Podoba mi się ta sesja :) Pozdrawiam :) // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  13. Sesja świetnie się Wam udała. Iwona jest bardzo fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia, szczególnie wpadło mi w oko to, na którym zasłania twarz torebką ;3.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia, super sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne zdjęcia i z sesji na sesję coraz większy progres ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi zawsze księżniczki kojarzą się z tiulami haha Ale piękna, tak romantyczna wersja :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna sesja :) Sukienka jest bardzo ładna :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/05/pudrowa-sukienka-w-groszki.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia :) w zdjęciach portretowych mogę uczyć się od Ciebie ;) z przyjemnością będą śledził Twojego bloga ! Pozdrawiam, Łukasz :)

    OdpowiedzUsuń