niedziela, 22 kwietnia 2018

WHOLE IN FLOWERS | BASIA ŚPIEWAK

Nawet nie wiecie, jak ja czekałam na tę sesję! Na możliwość złapania wiosennej scenerii i na kolejną piękność przed moim aparatem!😍

Ale wszystko po kolei. Na zdjęcia umawiałam się z Basią jeszcze w momencie, gdy za oknem leżał śnieg, więc w sumie miałyśmy dużo czasu na dopracowanie szczegółów. Nic bardziej mylnego, bo strasznie marudziłam. Najpierw miałam problem z miejscem, bo tam, gdzie chciałam nie było jeszcze wiosennie, później nie do końca miałam wizję stylizacji, nawet w pewnym momencie stwierdzałyśmy, że będą dwie... a dodatki i rekwizyty okazały się kolejnym problem, dla mnie oczywiście. Basia dzielnie współpracowała. Pozostaje mi mieć tylko nadzieję, że było warto mnie znosić. 😅
Słońca w dzień zdjęć niestety nie było, ale miałyśmy do wyboru mnóstwo kwitnących drzew! I w końcu nie przegapiłam wiosny.
O samej realizacji sesji nie będę dużo mówić, bo z moim gościem znamy się od zerówki, to trochę tak, jakbym robiła zdjęcia siostrze z tym, że nie krzyczałam. I bardzo się cieszę, bo nie musiałam tłumaczyć swoich dziwnych pomysłów przy robieniu zdjęć, słyszałam raczej "dobra, dawaj, spróbujemy!" a to jedne z najpiękniejszych słów dla amatora przy sesji. Mam chyba jakieś szczęście do dziewczyn przychodzących do mnie na zdjęcia. ❤️

Na zdjęciach: Basia Śpiewak
































24 komentarze:

  1. miejsce świetne i piękne zdjęcia ! :) Super Wam poszło dziewczyny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te ujęcia w kwiatach :) super dziewczyny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, nareszcie sezon fotograficzny można uznać za otwarty:) Modelka chyba bardzo zadowolona z sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku zdjęcia są przepiękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosna to najlepszy czas na piękne zdjęcia ♥ też mam taką samą spódniczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia :) Spódniczka w kwiatki genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. NIGDY ale to prze nigdy nie powiedziałabym, że ta sesja byłą tak marudna i mało dopracowana - po zdjeciach bym powiedziała, że to profesjonalne podejście bez żadnych narzekań. Prześliczne zdjecia i ten motyw kobiecości, wiosny i seksapilu - KOBITO JESTEŚ GENIALNA ♥ No i oczywiście modelkę też miałaś świetną!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne fotografie, bije od nich taka swieżosć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia! Pozdrawiam:*

    www.windowtothebeauty.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kwiecień się nam udał w tym roku, wspaniała sesja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne zdjęcia z klimatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie to wyszło. Podobają mi się w szczególności te zdjęcia "ławkowe", mają czar.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia, są pełne radości i romantyzmu. Brawo. :) Modelka również pięknie się spisała. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna, wiosenna sesja zdjęciowa. A Basia świetnie prezentuje się na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  15. Spódnica w kwiaty i zdjęcia na tle kwiatów- super! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjne zdjęcia, cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zdjęcia. Zawsze marzyłam, by robić zdjęcia w takim miejscu, ale nigdzie nie mogę znaleźć takiego, który spełniałby moje oczekiwania! :D Także nie tylko Ty bywasz marudna! Jest nas więcej. :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta sesja jest genialna! Ja wiem, że zdjęcia w kwiatach wychodzą zawsze lepiej, ale Tobie wyszły chyba zbyt dobrze! :)
    Też takie chcę :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne zdjecia! Sesja wyszła świetnie !
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiosna aż bije ze wszystkich zdjęć - chce się wyjść do kwitnącego ogrodu. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń