czwartek, 28 czerwca 2018

IN RAYS ... SUN AND FIRE | Kamila Pieróg

Dawno nie miałam tak spontanicznej sesji! Kamila napisałam do mnie w piątek, a już w sobotę razem tworzyłyśmy. 😍

Tą sesją chciałabym otworzyć letni fotograficzny sezon, który będzie dla mnie (mam nadzieję) bardzo ważny. Chcę włożyć w zdjęcia i całe sesji więcej swojej pracy, mam kilka trików, które chciałabym sprawdzić, będę więc dużo eksperymentować. Oczywiście dotyczy to samego warsztatu tworzenia zdjęcia, chyba już kiedyś mówiłam Wam, że bardzo mało wkładam w obróbkę, ale o tym innym razem, jeśli będziecie ciekawi. Za to mogę Wam zdradzić, że rekwizyty do najbliższych sesji zamówiłam i... udało mi się znaleźć osobę, która od dzisiaj może czesać moje dziewczyny do zdjęć, a jak dobrze pójdzie, to będzie też makijażystka! W końcu jak już coś robić to z zaangażowaniem, nie? 🤔

 Miejsce na zdjęcia z Kamilą znalazłam przypadkiem, podczas rowerowej przejażdżki. Miało być przede wszystkim letnio, zwiewnie i w promieniach słońca. No i chciałyśmy zrealizować pomysł, na którym zabrakło nam czasu podczas ostatniej współpracy.
O Kamili mówiłam Wam już milion razy, więc dzisiaj w skrócie- dla mnie to współpraca idealna. Znamy się od zawsze, zdjęcia wspólnie robimy od prawie 9 lat, różnymi sprzętami, więc doskonale się rozumiemy. Ja uwielbiam jej urodę i to, jak zachowuje się przed obiektywem, a ona jest chyba zadowolona z efektów, skoro wraca. Pozostaje tworzyć, tworzyć i tworzyć! ❤

Na zdjęciach: Kamila Pieróg




































Mam dla Was jeszcze filmik w postaci backstage i z odrobiną efektów. Nagrywałam głównie telefonem, wiec technicznie spróbujmy się nie czepiać 😀, ale bardzo ciekawi mnie, co myślicie o samym pomyśle na tego typu filmiki i czy chcecie, żebym je wrzucała?

24 komentarze:

  1. Wspaniałe zdjęcia! Tak jak modelka i fotograf! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Czekam na więcej takich sesji! Chyba muszę napisać priv i się umówić :D Super!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są niesamowicie piękne. Szczególnie te robione pod słońce. To mój ulubiony trik :).
    Fajnie, że nagrałyście filmik, można zobaczyć na nim kulisy powstawania zdjęć :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sesja! Pomysł z książką genialny :) Jestem pod wielkim wrażeniem, bo nie mogę się napatrzeć na te fotografie! Widać, że modelka swobodnie czuje się przed obiektywem! :) Współpraca wychodzi Wam super :)
    Obrabiałaś jakoś te zdjęcia? Jakim obiektywem robiłaś fotki i jak zrobiłaś ten efekt blasku? :) Jestem wszystkiego ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam we wpisie o obróbce- bardzo mała. Zdjęcia robiłam 50, 1.8, a ten efekt "blasku", to po prostu słońce, promienie :)

      Usuń
  5. Niesamowite sa niektore z tych zdjec <3 swietna robota ! <3

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam cię serdecznie w ten słoneczny czerwcowy piątek wychylam się właśnie przez swoje okno i patrzę na swój ogród i podziwiam życie które tutaj jest widzę pięknego żółtego motyla cieszę wzrok kolorowymi kwiatami Ale najbardziej cieszy mnie rozkwitający słonecznik w tym roku po raz pierwszy zasadziłem słoneczniki w kolorze żółtym i czerwonym Widzę że pierwszy rozkwita słonecznik żółty bardzo cieszy moje oczy Piszę do ciebie głosowo tak mi jest wygodnie A dzięki temu mogę podziwiać W te piękne rzeczy które dzieją się W moim ogrodzie jeśli chodzi o twoją sesję to jest przepiękna Lubię kiedy zdjęcia są robione na tle przyrody bardzo ale to bardzo podoba mi się pomysł z książką jest fantastyczny ogólnie prezentujesz się bardzo dziewczęco ale iz pazurem na tych zdjęciach nie wspomnę już o ustach fantastyczny kolor A filmik oglądało mi się bardzo przyjemnie Pozdrawiam cię pięknie życzę ci przyjemnego piątku oraz fantastycznego weekendu


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękna ta sesja była :, *

    OdpowiedzUsuń
  8. Te zdjęcia są przepiękne! Masz ogromny talent Sandra <3 Modelka przepiękna dziewczyna i widać, że bardzo dobrze Wam się razem współpracuje. Oby więcej takich rewelacyjnych efektów! Filmik-świetny! Byłoby super jakbyś częściej takie dodawała! Buuuuziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Strasznie mi miło, doceniam te anonimowe komentarze. 😍

      Usuń
  9. SLiczne zdjęcia, pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite zdjęcia - jak zawsze!
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super klimat. Zdjęcia w kapeluszu wyszły super! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju, jak mi się podoba kolorystyka pierwszego zdjęcia... i w ogóle całe jest piękne. Ostatni kadr też jest mega. Mam wrażenie, że na początku i na końcu dałaś najlepsze ujęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne klimatyczne letnie zdjęcia, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia wyszły naprawdę super! ❤
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia, bardzo klimatyczne. A co do filmików to rób i wrzucaj, bo wyglądają naprawdę super. Fajnie popatrzeć na cos tak od tyłu.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. O rany niesamowita sesja, szczególnie podobają mi się zdjęcia z palącą się książką ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, cóż za cudowne ujęcia! <3
    Ahhh, jestem pod wielkim wrażeniem, zakochałam się :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna sesja :)
    Zapraszam na urodzinowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/07/happy-birthday-to-me.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem zachwycona tą sesją, wspaniale wypadła.
    Pomysł z palącą się książką - mega!

    OdpowiedzUsuń