sobota, 7 lipca 2018

NATURE WITH EYES OF THE OLD CAMERA

Zadeklarowałam się na instagramie, że postaram się, aby od lipca przez całe wakacje co sobotę pojawiały się posty na blogu . Ten, jest więc pierwszym, który to wszystko rozpocznie! 🙂

Jak pewnie po tytule się domyślacie- mam dzisiaj dla Was zdjęcia przyrody z dużym naciskiem na makro, ale ze "starego " aparatu. Nie byłabym sobą, gdybym nie powiedziałam dlaczego... Bo przecież to trochę bez sensu, posiadam wymarzony aparat, a teraz nagle kadry, które nie pochodzą z canona?
Otóż mam małe wyrzuty sumienia co do aparatu, który zalega na pół, a na którego pojawił się ostatnio już trzeci chętny. Nie ma takiej opcji żebym go sprzedała, rzecz jasna! Robiłam nim zdjęcia przez kilka dobrych lat, a ponieważ mało kto o tym wiedział i nie miałam możliwości fotografować tak często ludzi, jak teraz, to ciągle latałam z aparatem po ogrodzie mamy i zabierałam go na każdy spacer. Postanawiam więc odkurzyć stary sprzęt i przypomnieć sobie jak to było kiedyś. 🌸

Aparat: FUJIFILM FinePix S2995
































































PS Zdjęcia sarenki robiłam już po zachodzie słońca, stąd ta jakość, ale mam ambitny plan, aby wybrać się w to miejsce jeszcze wczesnym rankiem, wtedy podobno jest tam najwięcej dzikich zwierząt. 😱

17 komentarzy:

  1. Cudowne i urokliwe zdjęcia. Bardzo się mi podobają, a szczególnie te pod słoneczko... bajka i pajęczyny! Uwielbiam takie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia! Mają klimat i to naprawdę wyjątkowy :)
    A stary aparat... jak widać radzi sobie super. Nie dziwię się, że masz do niego słabość i nie chcesz go sprzedawać :)

    Pozdrawiam serdecznie!
    coscudownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na prawdę świetne zdjęcia ♥
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, ten jelonek to wymarzony model :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia :) Są bardzo klimatyczne. Podziwiam, że udało Ci się uchwycić owady w idealnym momencie. Ja ostatnio przez pół godziny próbowałam zrobić zdjęcie pszczoły.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie ♥ Ja również najbardziej lubię fotografować przyrodę :) Zdjęcia kwiatów, i zwierząt są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia, ja również uwielbiam cykać zdjęcia w takim klimacie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te zdjęcia przy zachodzącym słońcu są niesamowite! :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia! Najbardziej podobają mi się te z zachodem słońcem *.*
    Obserwuję.
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo ja jeszcze udało Ci się trafić na sarenkę/jelenia/daniela nigdy ich nie umiem rozróżnić;Dpiekne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam zdjęcia przyrody. Te są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I love seeing nature like this. You captured it's beauty so well!

    xx,
    Meredith
    LATEST POST | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia aż sama bym chciała umieć takie zrobić! ❤ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ❤

    OdpowiedzUsuń