wtorek, 13 lutego 2018

LITTLE PRINCESS | KORNELKA

Przedstawię Wam dzisiaj najpiękniejszą i najmłodszą księżniczkę, jaka gościła przed moim aparatem. W dniu naszej sesji miała dokładnie miesiąc i jeden dzień, za to nie jedno serce by zdobyła. Sama przyznaję się, że jestem w niej zakochana! 😍

Zdjęcia w domowych warunkach są dla mnie dość rzadkim zjawiskiem, choć jest kilka pomysłów, które chcę zrealizować w pomieszczeniach. Tak czy inaczej, dzień wcześniej przeszukałam i internet i książki w celu znalezienia wskazówek do takiej sesji. Powiem szczerzę, że niedużo znalazłam, ale wiedziałam, że jadę do przemiłych osób, z którymi miałam już okazję współpracować i urzekli mnie swoim pozytywnym nastawieniem i promieniującą miłością. Dlatego nie byłam aż tak bardzo przerażona, ale oczywiście stres na najwyższym poziomie! W końcu miałam fotografować taką kruszynkę. 🙈💕

Na zdjęciach: Kornelia
(kliknij na zdjęcie, aby zobaczyć je większe i w lepszej jakości)

 













Na zdjęciach: Kornelia, Iga i Piotr Mitura 
(kliknij na zdjęcie, aby zobaczyć je większe i w lepszej jakości)








PS W tym wpisie znajduje się pierwsza część zdjęć, możecie oczekiwać kolejnej. 😊

29 komentarzy:

  1. Przepiękna sesja! Naprawdę masz ogromny talent ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. o jaka śliczna Kruszynka <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsza mała modelka ��������

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale maleństwo! Mały słodziak ♥ Gratuluję udanej sesji. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! Jaka ślicznotka *-*
    Pozdrawiam cieplutko
    http://sandrafotoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale urocza ❤ Piękne zdjęcia
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszy fotograf na świecie ��
    Wkłada to całe swoje serce ����

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna rodzinka i super zdjęcia:)

    Kinga Chacewicz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po prostu cudo �� Dziewczynka bardzo urocza, a zdjęcia jak zwykle idealne ��

    OdpowiedzUsuń
  10. Te zdjęcia są cudowne! Po pierwsze dlatego, że maleństwo skradło moje serce. Po drugie po prostu świetne ujęcia i wspaniała atmosfera :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie słodkie maleństwo! Przecudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka maleńka osóbka, a wymaga najwięcej uwagi i sporo trudu przy fotografowaniu. Jednak warto, bo efekty sesji są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna jest Kornelia. Sesja śliczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękna <3
    A Twoje ujęcia po prostu rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze maleństwo, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia! Jestem zauroczona! ZaZaprasz do mnie Www.oszczednie-modnie-zklasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie! Świetne te kadry ze światełkami w tle :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia Sandra!��

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne maleństwo na pięknych zdjęciach. ����

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Bardzo mi się podobają zdjęcia dłoni jak i stópek! ❤

    OdpowiedzUsuń
  21. Sesje takich małych aniołków są najpiękniejsze 😍

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniołek śliczny :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/02/czerwony-paszcz-w-pepitke.html

    OdpowiedzUsuń
  23. jaki mały aniołek :) Obserwuję i życzę miłego wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. piekne zdjęcia malej księżniczki:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń