piątek, 16 lutego 2018

IN THE ARMS OF PARENTS | KORNELKA

Obiecałam drugą część zdjęć mojej najmłodszej królewny z poprzedniego wpisu i oczywiście mam je dla Was właśnie dzisiaj. Pewnie tłumaczenie, dlaczego podzieliłam tę sesję nie byłoby potrzebne, ale z natury już tak mam, że lubię postukać w klawiaturę, a jeszcze bardziej lubię to robić, gdy mam do przekazania coś pięknego. ❤️

Gdy obrabiałam te zdjęcia, wywoływały one u mnie emocje, których jeszcze nie miałam przy żadnych innych. Są fotografie, które wzbudziły we mnie zachwyt, dumę, że to właśnie ja je zrobiłam. Naturalny uśmiech modelki sprawiał, że sama uśmiechałam się do zdjęcia, albo sfotografowana szczęśliwa para sprawiała, że razem z nimi odczuwałam radość.
Jeśli jednym słowem miałabym opisać, co dla mnie przedstawiają te dzisiejsze zdjęcia, to byłby to słowo: więź. Jestem strasznie z nich dumna, bo oddają coś więcej. Te ten rodzaj fotografii, który chciałbym kiedyś wystawić, pokazać światu, bo wiem, że nikt nie przeszedłby obok nich obojętnie.💕

Na zdjęciach: Kornelia, Iga i Piotr Mitura 
(kliknij na zdjęcie, aby zobaczyć je większe i w lepszej jakości)











34 komentarze:

  1. Prześliczne maleństwo i piękna sesja! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze rozczulają mnie takie zdjęcia :) świetna robota ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia! Zawsze marzyłam o zrobieniu takiej sesji :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic dziwnego że jesteś z nich dumna-przepiękna sesja😍☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Magiczna i piękna sesja. Bardzo, bardzo się mi podoba. Zmysłowa i delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudowne zdjęcia ;) Taka sesja to niesamowita pamiątka ;) Pięknie, aż się łezka w oku może zakręcić ;) Ale trzeba też być odważnym, żeby w takim przedsięwzięciu wziąć udział i stanąć przed obiektywem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow super kadry! Fajnie że zdjęcia są czarno-białe, podoba mi się ten klimat

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sesja ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna sesja, cudownie uchwycone nowe życie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia w fantastycznym klimacie! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sesja, szczególnie zdjęcia z tatą. Widać tą miłość :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie zdjęcia! Jak zawsze ;) <3

    Julka Czerwińska

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczne zdjęcia, genialna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna sesja:)
    Zapraszam do mnie,wróciłam po długiej nieobecnści:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodko i kruszynka do schrupania.

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze maleństwo, rodzice będą mieli wspaniałą pamiątkę w postaci tak pięknych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudne zdjęcia:) kocham fotografię.. to moja pasja,dlatego z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ cudna sesja i jakie słodkie maleństwo >3

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia! Świetna pamiątka! ♥

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia i na pewno mega pamiątka na lata.

    OdpowiedzUsuń
  21. rzeczywiście, fantastyczne sesja. Przepięknie oddane emocje i więź!

    Pozdrawiam
    Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, cudowne, klimatyczne zdjęcia! <3
    Jestem pod wielkim wrażeniem.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Słodkie maleństwa, piękna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna sesja! Masz prawdziwy talent!

    OdpowiedzUsuń