piątek, 9 lutego 2018

MY PEARLS | FLOG

Przychodzę dzisiaj z postem, w którym znajdują się zdjęcia mojego autorstwa wyróżnione na flogu. Jak wiecie (powinniście) gromadzę tam swoje perełki- czyi moim zdaniem najlepsze fotografie. Flog rządzi się swoimi prawami, do których należy między innymi to, że każdy użytkownik może nominować czyjeś zdjęcie do wyróżnienia. To tak w skrócie. 😋

Zapraszam Was na przegląd zdjęć, które zostały nominowane przez innych flogowiczów od momentu, w którym założyłam floga do dzisiaj. Nie muszę mówić, że to ogromny zaszczyt? 😍
Mam nadzieję, że za jakiś czas będę mogła znowu pojawić się z takim postem i szybko nazbiera się kolejne 20 wyróżnionych fotografii.




Mod: Iwona Hukaluk


Mod: Marlena Hukaluk


Mod: Iwona Hukaluk


Mod: Julita Niewęgłowska


Mod: Kamila Pieróg


Mod: Iwona Hukaluk


Mod: Iwona Hukaluk



Mod: Aleksandra Sadłowska


Mod: Iwona Hukaluk


Mod: Marlena Hukaluk


Mod: Aleksandra Szastak


Mod: Kamila Pieróg


Mod: Iwona Hukaluk


Mod: Marlena Hukaluk


Mod: Marlena Hukaluk


Mod: Iwona Hukaluk





22 komentarze:

  1. Cudowne zdjęcia! Jestem pod wrażeniem tego ostatniego. Piękne.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia ! Najbardziej urzekły mnie portrety i ujęcia makro <3 cuuuuuudo !

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie z kawą niesamowite !

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwie sie, ze zostaly wyroznione - sa swietne!
    Pozdrawiam cieplutko
    -> My blog <-

    OdpowiedzUsuń
  5. Robisz przepiekne zdjęcia :O wow!!!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/kurtka-khaki-mix-stylow.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ale piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia ! :)
    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie gratuluję, to musi być dla Ciebie ogromne wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne kadry! zachwycam się <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia są wprost cudowne! :) Bardzo przyjemnie się patrzy, aż zaczęłam wierzyć, że gdybym się z Tobą spotkała, to zmieniłabyś mnie w taką piękność :D Ale no dobra, to fotografia, a nie photoshop ;)
    Jestem pod wrażeniem!!!

    Pozdrawiam i obserwuję. Zastanawiam się, jak mogłam tego wcześniej nie zrobić?!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy jeszcze nie słyszałam o tym flogu, ale zaraz zerknę sobie z ciekawości, co to za strona! Naprawdę przepiękne zdjęcia i wcale nie dziwię się, dlaczego zostały one wyróżnione na tej stronie. Szczególnie ostatnia fotografia jest dla mnie poruszająca! Brawo! Jak najwięcej sukcesów ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze zdjęcie to mój faworyt! Jesteś świetna w tym co robisz :)

    http://magnesja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod wrażeniem. A zdjęcie pierwsze i z grzybem - mega!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne są te zdjęcia ! Zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. same perełki :) fajnie, że inni mogą wyróżnić nasze zdjęcia. Przez te wiele lat wrzucania swoich zdjęć do sieci, jakoś nigdy nie miałam tam konta, tylko bazowałam głównie na photoblogu :)

    // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie dziwię się, że zostały wyróżnione. Są naprawdę świetne!

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne :) https://mysimplylife-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam pojęcia, które zdjęcie wybrać, bo wszystkie są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. niektore ze zdjec skradly moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsze zdjęcie jest niesamowite <3

    OdpowiedzUsuń