środa, 6 grudnia 2017

I BECAME SANTA CLAUS | KONKURS

Dziś 6 grudnia! Czym byłyby Mikołajki bez prezentów? Korzystając z tego, że spędzamy już drugie święta razem, mam dla Was małą niespodziankę. Ale zanim przejdziemy do konkretów,
mam również coś dla tych, którzy nie czują jeszcze świątecznego klimatu. Chcę podzielić się z Wami melodiami, które towarzyszyły mi podczas tworzenia tego wpisu: SKŁADANKA. Nie wyobrażam sobie posta bez zdjęć, więc tym razem też coś przygotowałam i mam nadzieję, że dzięki tym kadrom przypomnę Wam, że każdy z nas jest dzieckiem. 🙂











W podziękowaniu za poświęcanie swojego czasu na zaglądanie na bloga, za wsparcie, za przemiłe komentarze, za konstruktywną krytykę bardzo Wam wszystkim dziękuję, a w ramach wdzięczności mam dla Was wyczekiwany konkurs- do wygrania sesja zdjęciowa! 😊
Zasady są bardzo proste:
  1. W komentarzu napisz "BIORĘ UDZIAŁ" i podpisz się imieniem i nazwiskiem.
  2. Musisz być osobą, z którą będę mogła stworzyć zdjęcia w Lublinie, Radzyniu Podlaskim lub Parczewie.
  3. Do wygrania jest jednoosobowa sesja (dla siebie, nie dla kogoś).
  4. Aby konkurs się odbył musi wziąć w nim udział przynajmniej 10 osób.
Zwycięzca zostanie wyłoniony przez losowanie!
Konkurs trwa do 15.12.2017r., do godziny 23;59.
Wyniki 16 grudnia.
Co, gdzie, kiedy i jak- czyli cały pomysł sesji uzgodnię już ze zwycięzcą. 

49 komentarzy:

  1. Super zdjęcia :)

    BIORĘ UDZIAŁ

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny konkurs! Niestety do Lublina mam bardzo daleko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś pokuszę się na konkurs z brakiem ograniczenia co do lokalizacji. Będę miała okazję odwiedzić zakamarki Polski. :D Wtedy zapraszam do konkursu! :)

      Usuń
  3. Ale fajnie ! :) Co prawda modelka ze mnie żadna, ale BIORĘ UDZIAŁ :) Może wygram i w końcu będę miała jakieś nowe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz świetną pasję 😊 uwielbiam zdjęcia 😍 więc BIORĘ UDZIAŁ
    Kinga Chacewicz

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział �� Iwona Hukaluk ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. A co mi szkodzi... Biorę udział 😅
    Weronika Dmitruczyk

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że tak dalekoo z drugiej strony, dlaczego by nie urządzić sobie wypadu do Lublina chociażby na weekend? My zawsze chętnie do siebie zapraszamy do Cieszyn i Śląsk Cieszyński ma ładne miejsca. Na razie muszę poczekać aż kiedyś będzie taki wyjazdowy konkurs. Piękne zdjęcia. Powodzenia dla biorących udział.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo! Z checia pobawię sie znowu w modelkę jak za starych dobrych czasów :D
    Biorę udzial, Aleksandra Marszał

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! :) Ja jeszcze zbytnio nie angażuję się w świąteczny klimat... Muszę poprawić matematykę c:

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. BIORĘ UDZIAŁ ❤
    Aleksandra Szastak

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie klimatyczne ujęcia! Czuć już magię swiąt pełną parą ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega pozytywne zdjęcia!
    Ja niestety mam daleko do Lublina, więc życzę powodzenia innym.

    Zapraszam na nowy post :-)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna sesja !
    Zapraszam do siebie migliorevita.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/szare-futerko-i-czerwony-plecak.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne zdjęcia!:)
    Powodzenia!

    Pozdrawiam!:)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Biorę udział :D
    J. Niewęgłowska

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę udział ❤
    W. Zarzecka

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie zdjęcia�� mają ten klimat��
    Biorę udział☺️ Kamila Polak

    OdpowiedzUsuń
  19. Marta Jastrzębska10 grudnia 2017 20:33

    Biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  20. BIORE UDZIAŁ
    Maciek Orzechowski

    OdpowiedzUsuń
  21. BIORĘ UDZIAŁ
    Iga Mitura��

    OdpowiedzUsuń
  22. Biorę udział ;)

    Dominika Matczuk

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne świąteczne zdjęcia!
    Szkoda, że nie mam bliżej tego Lublina. Na razie pozostaje mi życzyć powodzenia biorącym udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe zdjęcia, i aranżacja. Bardzo lubię taki przytulny klimacik ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia, Sandra! ��
    Biorę udział!��❤
    Gabriela Krzemianowska

    OdpowiedzUsuń
  26. Biorę udział
    Izabela Dąbrowska ��

    OdpowiedzUsuń