piątek, 1 grudnia 2017

#3 WARSAW- LIGHTS

 

Trzecim, a zarazem ostatnim wpisem z Warszawy jest fotorelacja z Królewskiego Ogrodu Światła w Wilanowie. Wizyta ta była moim głównym punktem jako, że Ogród otworzono już po koniec października.

Ludzi było mnóstwo, naprawdę. Ciężko było zrobić jakiekolwiek zdjęcie, co z resztą pewnie zauważycie. A czy warto było przepychać się w tym tłumie? Niekoniecznie. Jestem niemile zaskoczona. Słuchając opowieści o tym, jak jest tam pięknie zupełnie inaczej to sobie wyobrażałam.
I szczerze mówiąc- wszystko wygląda ładnie z daleka. 

Ale popstrykałam sobie trochę zdjęć światełek i stworzonych z nich obiektów, co nie jest dla mnie codziennością. Dlatego zdjęcia wspominam bardzo dobrze i będę miała z nich świetną pamiątkę. :)










 

 





 





23 komentarze:

  1. Niesamowity efekt!
    Takie światełka od razu nadają super klimatu.

    Zapraszam na relację z Oslo :)
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia <3
    Warszawa wygląda już bardo świątecznie. Szkoda tylko, że się zawiodłaś będąc tam.
    Ale zdjęcia chyba to wynagrodziły :)
    Pozdrawiam!
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing!

    https://dinamighty.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow, cudowna fotorelacja. Piękne zdjęcia. Ślicznie się prezentuje - ale ludzi fakt... dość sporo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie to wygląda, rok temu było coś podobnego w Parku Oliwskim w Gdańsku-byłam i spodobało mi się :)
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najfajniej wygląda to czego nie widać - ludzie, a właściwie ich cienie na tle świateł.

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądają te lampki! Nigdy nie byłam w Warszawie. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie magiczne miejsce! Świetne miejsce na sesję zdjęciową. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne miejsca, a kompozycje wspaniałe! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, co za zdjęcia!!! Piękne kompozycje i świetne ujęcia, muszę tam wpaść:)
    Buziaki, zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne, podobają mi się :D szczególnie te pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo, że mieszkam w Warszawie to nigdy nie byłam w Królewskim Ogrodzie Światła. Szkoda tylko, że się zawodłaś:/
    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  13. Na zdjęciach wszystko wygląda pięknie! Szkoda, że w rzeczywistości ogród nie spełnił Twoich oczekiwań :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Świetne i klimatyczne zdjęcia *.* Zazwyczaj tak bywa, że wszystko wygląda ładnie tylko z daleka. Będziesz miała naprawdę fajną pamiątkę w postaci zdjęć ^^
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że ogród nie spełnił Twoich oczekiwań. Sama byłam jakoś w wakacje w Wilanowie i akurat mnie bardzo podobało się, tylko nie było dużo ludzi. A zdjęcia piękne zrobiłaś! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam Warszawę, zawsze wygląda wspaniale na święta

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam lampki, świetnie wyszły nocą! :)Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  18. Po prostu piękne :) Chyba jedyny urok tak wcześnie zapadającej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę. Mam w planach odwiedzić Warszawę ale w takiej scenerii już jej pewnie nie zobacze. Cudowne zdjęcia i mega klimat!
    malgorzatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń