sobota, 16 grudnia 2017

CONTEST RESULTS

Każda osoba, która wzięła udział w konkursie była powodem uśmiechu na mojej twarzy!
Daliście mi mnóstwo motywacji i radości! Gratuluję osobie, która wygrała i liczę na świetną współpracę. 😊 Ale mam też kilka słów do tych, którym się nie udało: zapraszam do odezwania się do mnie, zainteresowania się tym, jak wygląda cała sesja i wszystkie szczegóły z nią związane, może nie będziecie przerażeni i zdecydujecie się na zagoszczenie przed moim aparatem. 🙂

 Dziękuję wszystkim, którzy się odważyli!

WYNIKI LOSOWANIA

9 komentarzy:

  1. Serdecznie dziękuję! ❤
    Już nie mogę doczekać się tej sesji 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Losowanie bardzo jawne :) I wszystko jasne...

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  3. O, konkursy na blogach. Uwielbiam! W ogóle coraz bardziej lubię konkursy i przekonuje się do tego, żeby brać w nich udział.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sprawa, gratuluje zwycięża :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję osobie, która wygrała :)
    Pozdrawiam!
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwyciężczyni ^^ Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla zwyciężczyni ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń