środa, 20 grudnia 2017

CHRISTMAS DECORATIONS


Zupełnie nie rozumiem ludzi którzy twierdzą, że z biegiem lat święta nie są takie same, że znika ta 
cała magia... Jak nie robią nic, żeby ten czas był wyjątkowy, to taki nie będzie. Dlatego ja, miłośniczka wszystkich świąt, zawsze przygotowuję dekoracje bo wiem, że to one są głównym źródłem panującego klimatu. Z resztą, tak też jest w moim domu. Poza dużą choinką są stroiki, lampki w domu i na zewnątrz. Mama dba o to, żeby było pięknie, a tata o to, żeby wszelkie oświetlenia w szczególności te na dworze były dobrze zabezpieczone.
I takim sposobem, jak co roku przyszedł czas na postawienie choinki na mojej komodzie, odkurzenie świąteczno-zimowych lampionów i stworzenie z tego wszystkiego jakiegoś wystroju. 🙈















25 komentarzy:

  1. Piękne dekoracje, a w szczególności spodobał mi się miś polarny na choince. Jest cudny. Zdjęcia bardzo profesjonalne. Ja jeszcze nie mam takich zdolności, ale powoli siostra mnie uczy. Mam nadzieję, że niedługo będę robiła podobne.

    Zapraszam do mnie;) https://girlwholovesdots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie ustrojona choinka - bardzo lubię ten czas świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka ta choineczka! Lizaki wspaniałe są!

    OdpowiedzUsuń
  4. No widzę, że i u Ciebie zrobiło się klimatycznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne drzewko :) Wspaniale zatuszowany dół! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna choineczka ;) A wszystko razem wprowadza niesamowity klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uważam, że klimat znika ze względu na to, że w sklepach wszystko za szybko się pojawia. Ale sam klimat przygotowania czy dekorowania powraca z roku na rok ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Dekoracje bardzo często twarzą ten inny magiczny czas :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia :) myślę że za szybko pojawiają się wokół nas dekoracje świąteczne i do świąt zdążymy się już opatrzeć :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczą masz choineczkę! U mnie będzie w salonie duża żywa, a sypialni właśnie takie słodkie maleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się zawsze najbardziej podobają lampki, światelka, świeczki itd. Plus renifery ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasem takie drobiazgi nadają cały klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ozdoby świąteczne!

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne zdjęcia! Ja też uważam, że ludzie sami stwarzają sobie ten cały klimat swiąteczny. To wszystko zależy od ich nastawienia ;) Pozdrawiam ciepło i życzę wesołych Swiąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie to wygląda! Szkoda, że w tym roku nie miałam zbyt dużo czasu na lepsze udekorowanie pokoju, może za rok! Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie ozdobiłaś choinkę. Lubię wszelkie światełka. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To właśnie ozdoby tworzą świąteczny klimat :).
    Pięknie ozdobiona choineczka:).
    Pozdrawiam cieplutko!
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest klimat! Bardzo podoba mi się zdjęcie ze zbliżeniem na brokatowego misia :>

    OdpowiedzUsuń