wtorek, 31 sierpnia 2021

SESJA ZAKOCHANYCH NA STARYM MIEŚCIE W LUBLINIE | Iza i Krzysiek ❤

W marcu tego roku po raz kolejny przypomniałam sobie, dlaczego lubię pracować z ludźmi i tworzyć sesje zakochanych. 

Sesja z drugą połową to nie tylko zdjęcia we dwoje. To emocje, uczucia, i magia, jaka połączyła dwie osoby. To gesty i spojrzenia, które rozumieją tylko oni. To też mnóstwo buziaków i przytulasów! I nikt nie  zabrania tańczyć na środku miasta. ❤

Te dzień był pochmurny, nawet deszczowy, mimo to wsiadłam do busa, aby przemierzyć 80km i znaleźć się na Starym Mieście w Lublinie. Koniec końców przeszliśmy niejedną lubelską uliczkę i stworzyliśmy niejedno piękne zdjęcie. 😍

Iza & Krzysiek 💏❤













































29 komentarzy:

  1. Ładna pamiątka dla zakochanych.
    Widać na zdjęciach szczęście i uczucie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia. Widać chemię pomiędzy zakochanymi.

    OdpowiedzUsuń
  3. I po raz kolejny uświadomiłam sobie jak ja kocham czarnobiałe zdjęcia.... Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne fotki! sesja pełna radości :) super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie jeszcze w Lublinie nie było, dlatego chętnie pooglądałam sobie zdjęcia :D Najbardziej podobają mi się fotki, gdzie widać gwiazdki

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne. Szkoda, że mój facet nie lubi zdjęć. Sama bym chciała taką sesję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia. Dla mnie sesje black and white zawsze są klimatyczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze bardzo fajna sesja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne sesja. Szczęścia młodej parze i kolejnych dobrych sesji dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję 🥰 ale nie wiem skąd życzenia dla młodej pary, nie ma tu takiej. 🤔

      Usuń
  10. Aż miło się patrzy na taką parę. Super sesja! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszło naprawdę świetnie :) nie trzeba szukać Wenecji aby było pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lublin to piękne miasto. Piękne klimatyczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyjemnie się ogląda takie zdjęcia. Będą mieli pamiątkę na całe życie

    OdpowiedzUsuń
  14. Już wiem do kogo się zgłoszę, jeśli będę potrzebować takiej sesji :D Klimat Starego Miasta w Lublinie jest niesamowity, do tego ta miłość bijąca od Izy i Krzyśka, więcej nie potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo pięknie wyszły te zdjęcia. Sama bym chciała podobną sesję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Starówka Lublina ma swój urok. Idealne miejsce na sesję zdjęciową

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczęście wypisane na twarzy, uwielbiam takie sesje!

    OdpowiedzUsuń