sobota, 14 sierpnia 2021

SESJA NA PLAŻY | Iwona Hukaluk

Szum morskich fal zagłuszający rzeczywistość. Wiatr, choć silny, to ciepły, pachnący morską bryzą i przyprawiający o miły dreszcz. Burzowe chmury jakby na horyzoncie, który nie ma końca. Przebijające się silne promienie zachodzącego, już czerwonego słońca. Pusta plaża, lekko zarośnięta, a na niej kawałki muszelek i dziewczyna w koszuli z kieliszkiem białego wina. 

Spełnienie moich marzeń! Które miało miejsce w maju tego roku na półwyspie Helskim. Długo będę mówiła o tej sesji jako o ulubionej. 🤍

Mod: Iwona Hukaluk















































17 komentarzy:

  1. Szczerze? WYPADŁAM Z KAPCI! I zdecydowanie w kolorze są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna sesja ♥_♥ I rzeczywiście te kolorowe wymiatają :) Dwa pierwsze może bym torszkę rozjaśniła, ale i tak jest totalny sztos :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję 😍 ja koniecznie chciałam mieć je w ciemniejszym klimacie, bo tak rzeczywiście było. 💙🌊

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia. Powiem, że nie mogę się napatrzeć. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ale ekstra. Jeszcze te chmury jak się fajnie wkomponowały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, niebo zrobiło robotę! dziękujemy 😍

      Usuń
  5. Masz talent. Świetne zdjęcia, widzę słynna huśtawka też sie załapała na zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny krajobraz. Uwielbiam nasze morze, sama miałam przyjemność uczestniczyć w podobnej sesji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna sesja ;) w kolorze jednak bardziej mi się podobają ;) Tusze Hewlett Packard pozdrawiają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzy mi się taki portret na plaży. Może latem uda się. Masz naprawdę duży talent.

    OdpowiedzUsuń