niedziela, 2 sierpnia 2020

SHE AND HE | Natalia i Damian

Dzień dobry w niedzielę! 🙂
Nie wiem jak Wy, ale ja już przywykłam do systematycznych postów właśnie w niedzielę na blogu.

Zdjęcia z Natalią i Damianem robiłam wiosną, gdy sad jabłoni rozkwitał w najlepsze. A żeby nie było nudno, to wybraliśmy się jeszcze do lasu! Obydwoje byli pierwszy raz przed moim obiektywem, więc nie powiem, że się nie stresowałam. Tym bardziej że była to sesja narzeczeńska. 😁
Ich piękny dzień zbliża się wielki krokami, trzymam za nich kciuki i mam nadzieję, że spotkamy się na plenerze ślubnym! ❤️






















































23 komentarze:

  1. Przepiękne obie sesje :D Gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie piekne zdjęcia pełne miłosci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pocieszni ludzie. :D
    Pomysłowa sesja, zwłaszcza druga połowa zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie sesje są dobrą zabawą ale też i wielka niewiadoma bo nigdy nie wiemy czy fotografie przypadną do gustu modelom.


















    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego zawsze pokazuję zdjęcia na aparacie w trakcie sesji gdy goszczę przez aparatem kogoś po raz pierwszy 😊 A skoro ktoś przychodzi akurat do mnie na zdjęcia, to oznacza, że podobają mu się takie, jakie robię, więc sam już może wiedzieć jakich zdjęć się spodziewać. 😉

      Usuń
  5. Piękna para, tez trzymam za nich kciuki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna para to o zdjęcia cudne 😊 fajnie uchwyciłaś te momenty

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna sesja zdjęciowa :D Wszystkie zdjęcia bardzo mi się podobają :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowita sesja zdjęciowa i jakie piękne miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sesja plenerowa. Naturalna, nie przeładowana gadżetami, tylko milósć i natura,bo w prostocie siła. Przepieknie! Przesympatyczna para. Moim faworytem jest seria w sadzie. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  10. oh this is so beautiful, you look so happy!

    x Natalie
    Lucy and the Runaways - Blog and Instagram

    OdpowiedzUsuń