niedziela, 9 sierpnia 2020

PREGNANCY SESSION | Paulina i Tomek

Niedzielne dzień dobry prosto znad kawy. 😍

Ostatnio skrupulatnie przeglądam foldery z sesjami, i tym razem odgrzebałam coś sprzed roku. Nigdy nie wiem jak to się dzieje, że zdjęcia mi umykają i  swoje muszą na komputerze przeleżeć. Pokładam nadzieję w tym, że dzięki niedzielnym postom wyjdę z wpisami na prosto i będę pojawiać się tutaj już tylko nowości.

Co do Pauliny i Tomka, czyli naszych dzisiejszych bohaterów- w tym roku miałam przyjemność towarzyszyć ich synkowi podczas reportażu z Chrztu Świętego. 😍  Tak, dokładnie, to już Chrzest, a ja nie wrzuciłam sesji brzuszkowej. 🤔


































14 komentarzy:

  1. Śliczna sesja, te czarno-białe zdjęcia podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jaka piękna i słodka sesja ! Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała para :)przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie! Życzę im dużo szczęścia <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie to wyszło 😊 ja też bardzo bym chciała kiedyś zrobić sobie sesję brzuszkową 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy! 😍 taka sesja to super pamiątka 💕

      Usuń
  6. Jakie piękne są te zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z fotografiami tak już bywa "chowają się" i czasmi odkrywamy je na nowo. Mi podobają się te z efektem filary obiektywu.

    OdpowiedzUsuń