sobota, 24 sierpnia 2019

FAMILY LIFESTYLE SESSION

Rodzinna sesja pełna emocji - tak w skrócie opisałabym zdjęcia, które stworzyliśmy z Nikolą, Sylwią i Damianem. Wyglądali obłędnie, przygotowali się w 100%, pogoda też nam dopisała, trochę więc ich wymęczyłam. Chodziliśmy w różne miejsca, szukałam i promieni słońca i odrobiny cienia, by jak najbardziej zróżnicować ich kadry. Udało mi się złapać ich bez pozowania, a takie zdjęcia uwielbiam najbardziej. I co najważniejsze, złapałam rodziców sam na sam. 💕

Na zdjęciach: Nikola, Sylwia i Damian













































13 komentarzy:

  1. Bardzo udana sesja. Świetne ujęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękna sesja wowo :D Gratuluje udanych zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękne! cudne światło przy tym słońcu *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocza rodzina. Świetnie oddałaś ich miłość <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia, cudownie wyglądacie! Dużo, dużo szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, ostatnie ujęcie jest przecudowne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia, tyle w nich uczuć <3
    A ta mała kruszynka jest przeeeeee słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiekne ujecia, zakochalam sie! :)
    obserwuje i pozdrawiam
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealnie ujęcia. Uchwyciłaś wiele wspaniałych momentów. A rodzinka wspaniała i urocza!
    Pozdrawiam xoxo
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna rodzinna pamiątka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń