wtorek, 16 kwietnia 2019

MY PEARLS | FLOG

Przyniosłam kolejną, świeżutką, pachnącą porcję zdjęć wyróżnionych na flogu. 🙃
Dla tych, którzy nie bardzo wiedzą o co chodzi na dole wpisu zostawiam linki do poprzednich postów w których znajdziecie wyjaśnienia.

Mod: Agnieszka i Mateusz


Mod: Kamila Pieróg


Mod: Kamila Pieróg


Mod: Kamila Pieróg


Mod: Łucja i Marek


Mod: Ola Marszał


Mod: Ola Marszał


Mod: Ola Marszał


Mod: Dominika Matczuk


Mod: Ania Wróbel


Mod: Gabriela Krzemianowska


Mod: Gabriela Krzemianowska


Mod: Dorota Banachowicz


Mod: Kasia Jaskuła


Mod: Kamila Pieróg


Mod: Iga i Kornelia


Mod: Barbara Śpiewak


Mod: Aleksandra Sadłowska


Mod: Aleksandra Sadłowska


autoportret

Pozostałe wpisy:
http://1styczniaa.blogspot.com/2018/02/my-pearls-flog.html#more
http://1styczniaa.blogspot.com/2018/07/my-pearls-flog.html

21 komentarzy:

  1. Przepiękne są te zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są epickie, z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zdjęcia są takie cudowne, chciałabym mieć taką profesjonalną sesję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. maatko na większość zdjęć wpatrywałam się, jak zaczarowana - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie pierwsze oraz Aleksandry Sadłowskiej podoba mi się najbarziej. Te dwa mają w sobie taki największy charakter. Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zdjęcia, zrobione z pasją. Bardzo mi się podobają, bo mają taką magie w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze cudowne zdjęcia, aż się nie mogę napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście zdjęcia są dobre :) Najbardziej ujęło mnie to ostatnie... Magiczne, cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcie z lustrem jest wspaniałe. Wszystkie na bardzo wysokim poziomie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe zdjęcia. Aż trudno mi wybrać najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zdjęcia:) Mają w sobie coś magicznego:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne kadry, szczególnie podoba mi się to z lustrem, genialne! :D
    http://kiliphilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie zdjęcia mają w sobie coś hipnotyzującego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia :) każde nich wyjątkowe, nie dziwię się, że zostały wyróżnione :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe zdjęcia, masz kobieto wielki talent :)

    OdpowiedzUsuń