wtorek, 12 lutego 2019

WINTER CITY | Kasia Jaskuła

Mam nadzieję, że nikt nie pogryzie mnie za niechronologiczne dodawanie wpisów czy za ogromną niesystematyczność. Kobieta w końcu z natury kapryśna jest, nie?

Dzisiaj na zdjęciach zobaczycie Kasię, która mimo mrozu, brzydkiej pogody i tłumu mijających ją ludzi dzielnie pozowała! No dobra, powiem Wam i przyznam się- miałam dość bardzo ułatwione zadanie, bo to nie była pierwsza sesja zdjęciowa Kasi. Na dobrą sprawę, to tylko naciskałam spust migawki. Moja modelka sama się ustawiała, przemieszczała i pracowała z aparatem, byłam tam wręcz zbędna. 😋
Przeszłyśmy się ulicami Starego Miasta w Lublinie i odwiedziłyśmy kilka miejsc na Krokowskim Przedmieściu, zmarzłyśmy okropnie! Jako że w sezonie zimowym mam bardzo mało sesji, tak jeszcze bardziej doceniam te, które mimo mrozu uda mi się stworzyć.😍

Mod: Kasia Jaskuła























PS W komentarzach musicie dać Kasi do zrozumienia, jak jest piękna, bo ewidentnie nie zdaje sobie z tego sprawy. 🙈

20 komentarzy:

  1. Świetna sesja, zdjęcia wyszły piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow cudowna sesja <3
    https://xthy.blogspot.com/2019/02/valentines-day.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są niezwykle kobiece - podobają mi się ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia i wspaniała modelka :) Muszę kiedyś sobie wykupić sesję u jakiegoś profesjonalnego fotografa, bo takie zdjęcia to po pierwsze pamiątka, a po drugie na pewno niezwykłą przygodą byłoby takie pozowanie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :)
    Kasiu, jesteś śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są przepiękne 😍
    Kasia naprawdę umie pozować ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne ujecia :) Brawa dla modelki za naturalnosc :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wykonane zdjęcia! Pozdrawiam 💕
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjecia- widać ,że Twoja modelka spisała się doskonale

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia :) a z Kasi świetna modelka, potrafi się ustawić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne są te zdjęcia, zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam za sesje wśród kamienic! Ja nie umiem się przełamać i strasznie wstydzę się innych, przechodzących ludzi :D Cudowna modelka! Bardzo podobają mi się kolory - takie przejściowe między zimą, a wiosną, czegoś podobnego szukałam do inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna wiśniowa kurtka, a Kasia jest świetną modelką :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym bardzo podziękować za wszystkie tak miłe komentarze odnośnie mojej osoby❤️
    Jest mi niezmiernie miło czytać wszystkie te miłe słowa❤️
    Ale jakby nie zdolności Sandry nie byłoby tych zdjęć, więc to jej należą się słowa uznania :*
    Jeśli chodzi o pozowanie przy ludziach to ja też się stresowałam, ale trzeba się przełamać. Pomyśleć że niech się patrzą, wale to i robić swoje :D
    Jeszcze raz dziękuję❤️

    OdpowiedzUsuń