piątek, 8 lutego 2019

WHO IT WILL BE? | Patrycja i Kamil

Mój tegoroczny jesienny sezon fotograficzny powinien nosić nazwę związaną z sesjami par albo ze zdjęciami ciążowymi. Najwięcej wykonałam tego typu kadrów. Były oczywiście trudności, bo nie chciałam, żeby każda sesja była taka sama, na szczęście naprzeciw wychodzili moi modele, którzy już jakąś wstępną koncepcję mieli.

W przypadku sesji Patrycji i Kamila poszukiwałam już odrobinę jesiennej scenerii, bo choć kalendarzowa jesień w owym czasie była już w pełni to z letnią temperaturą i aurą. Od razu muszę wyjaśnić, że nasi zakochani spodziewają się bliźniaków i w momencie sesji nie znali jeszcze płci- to powinno wyjaśnić Wam niektóre rekwizyty. 
😄

Co jeszcze muszę zaznaczyć to fakt, że od momentu, w którym zobaczyłam Patrycję, byłam zachwycona jej naturalnym, rudym kolorem włosów i uświadomiłam sobie, że nikogo takiego jeszcze na portretowych zdjęciach nie miałam, więc rozpoczynam poszukiwania chętnej rudowłosej do sesji! 
😍


Tymczasem zapraszam do oglądania kolejnej wyjątkowej, pełnej miłości sesji z cudownymi osobami! 💕


Na zdjęciach: Patrycja i Kamil
























PS Ten wpis, ta sesja, miały pojawić się kilka miesięcy temu, ale chcieliśmy poczekać, aż pewne dwa maluszki będą w pełni sił. Życzmy im dużo zdrowia! To chłopcy!

7 komentarzy:

  1. Piękna para i prześliczne zdjęcia, tyle w nich miłości <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne i przepiękne fotografie, to niesamowite jaką miłosć widać w oczach tej pary! <3 Niech się chowają zdrowo chłopcy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że włosy ma piękne i one są delikatnie rudawe, strasznie mi się podoba taki odcień, koleżanka z pracy też takie ma <3
    Zdjęcia wyszły pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są bardzo urocze! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłodka i romantyczna sesja <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne, przemyślane kadry :) Widać miłość na zdjęciach :)

    Pozdrawiam,
    Łukasz

    --
    www.lukaszknopfoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń