wtorek, 4 grudnia 2018

AUTUMN PORTRAITS AND HORSE | Dominika Matczuk

Choć tegoroczna jesień jest wyjątkowo słoneczna i tak trafiłyśmy z Dominiką na pochmurny dzień.
Stworzyłyśmy kilka typowo jesiennych portretów, więc bardzo się cieszę, bo myślałam, że już nie uda mi się wykonać tego typu zdjęć o tej porze roku.

Konkretnego pomysłu w sumie nie było, głównie dlatego, że Dominika była u mnie po raz pierwszy i nie chciałam jej wystraszyć proponując dziwny strój czy pozy. Za to moja modelka chciała mieć kilka fotografii z koniem. Zrobiłyśmy i takie, jednak liczyłam na zdjęcia w promieniach słońca, ale pora była już za późna, a jedyne słońce, jakie w ten dzień ujrzałam, to mocno czerwone przed zachodem. Mimo to, Dominika ma kilka jesiennych portretów, ujęcia z koniem, a ja mogłam pierwszy raz spróbować swoich sił przy fotografowaniu tak dużego zwierzęcia. Następnym razem będzie lepiej! 🙃


Mod: Dominika Matczuk

























12 komentarzy:

  1. Uwielbiam druga fotografie, jest wspaniala i ma w sobie to cos ze moge patrzec i patrzec <3

    Angelika eM BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia! Te z koniem najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny dobór żółtego sweterka do jesiennych krajobrazów. Wyszło świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia :) Najbardziej podobają mi się zdjęcia z koniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowne zdjęcia! W najbliższym czasie również będę miała okazję fotografować koleżankę wraz z koniem, dlatego fajnie widzieć pomysły na niektóre ujęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne zdjęcia i fajnie dobrana stylizacja modelki :) Pasuje do jesiennych klimatów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowita sesja zdjęciowa i piękna modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, ja również miałam okazję fotografować tak dużo zwierzę, jakim jest koń i wiem, jaka to jest ciężka sprawa! Dlatego gratuluję Ci tak dobrego efektu, to nic, że słońce nie chciało się pokazać i tak uważam, że wyszło naprawdę genialnie:) Tyle jesieni, pięknych kolorów, niesamowity klimat!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo jesiennie i pogodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna modelka, niesamowite zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń