poniedziałek, 1 stycznia 2018

TWENTY-ONE

Nie planowałam tego wpisu.
Jest godzina 11:21 pierwszego stycznia 2018 roku, a ja otwieram nowy dokument OpenOffice Writera i po raz kolejny zamierzam wystukać swoje myśli w klawiaturę. Przede wszystkim dlatego, że kolejny rok dobiegł końca, ba! Stoimy już za progiem następnego. Dla mnie to magiczna data. 



Nie wiem jak szybko to zleciało i dlaczego już, ale mój wiek zmienił liczbę na 21. Uwierzycie?
Jako mała dziewczynka w głowie kreowałam sobie obraz osób po dwudziestce jako odpowiedzialnych, zdecydowanych, którzy wiedzą co chcą robić w życiu, mają jasno określony cel i do niego dążą. Tymczasem jestem ja: 158cm wzrostu, 44 kilogramy wagi, blond włosy, piwne oczy. I jedyne czego jestem pewna, to ludzi z którymi będę dzieliła kolejny rok, pasji i wsparcia rodziców. Tego, że w tym roku też spełnię małe marzenia, będę wierzyła w siebie, pielęgnowała związek z najwspanialszym facetem na świecie, wspierała przyjaciół i dbała o rodzinę. Będę nadal uśmiechała się do przechodniów, po kryjomu jadła słodycze i chroniła w sobie to dziecko, które uwielbia grać w Simsy, oglądać animowane bajki i nosić kolorowe skarpetki. 



"Sobie i Wam życzę tylko tego, aby zacząć żyć z całych sił. Bez lęku i obaw o przyszłość. Tak, jak w dzieciństwie- z dnia na dzień cieszyć się każdą chwilą."

35 komentarzy:

  1. Czas leci bardzo szybko, mieszkając w Anglii mam wrażenie, że jeszcze szybciej. Tak naprawdę niedawno tu przyjechałam i pamiętam to jakby to było wczoraj a tutaj.. rok minął, kiedy?! Zyczę Ci pogody ducha, uśmiechu, motywacji i ogromnego wsparcia w zamierzonych celach :* Zdrowia i silnej woli! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku! :) piękny wpis

    OdpowiedzUsuń
  3. Metryczka nie ma wielkiego wpływu :) Pierwsze skrzypce gra wiek emocjonalny :)
    Wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj szybko leci, szybko :( Mi już idzie 23 :(
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/01/sztruksowa-kurtka-w-liliowym-kolorze.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu bądź sobą ;)
    Wszystkiego dobrego w nowym 2018 roku:).
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. czas pędzi dość szybko, za szybko... nie wiedziałam kiedy minęło mi juz ponad 30 lat :) ciesze się życiem i czerp z niego to co nejpiękniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jesteśmy identycznej budowy ciała! ;)
    Co do spostrzeżeń względem wieku to miałam tak samo. A teraz dobijam do 24 i nie bardzo pasuje do moich wyobrażeń młodych dorosłych ;) teraz takie czasy wiec chyba nie ma czym się przejmować ;)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokładnie, też sobie inaczej wyobrażałam siebie w wieku 22 lat. A czas leci ogromnie szybko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Metryczka się zmienia, a ja też nie czuję się ani troszkę poważniej. 22 lata, czas bardzo szybko leci, trzeba wykorzystywać go na 100 % :) Świetny post :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nawet mimo dosyć dorosłego wyglądu mam ukryte w sobie dziecko :D
    Szczęścia i wielu sukcesów w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęśliwego Nowego Roku ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj mądre słowa. Każdy ma w sobie dziecko. :) Jedni trochę mniej inni trochę więcej, ale każdy.
    Życzę ci byś spełniała swe marzenia, by ten rok był cudowny i jeszcze lepszy niż rok poprzedni! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nawet dobrze nie uswiadomilam sobie, ze rok 2017 sie zaczal a juz sie skonczyl... no ladnie, ladnie. po osiemnastce zawsze ten czas tak leci... pozdrawiam i zycze wielkich sesji ;)

    ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. To, czego jesteś pewna, to naprawdę już bardzo wiele!
    Sama również dołączam w tym roku do grona 21 i również nie spieszy mi się do dorosłości w takiej formie, w jakiej opisujesz ją z perspektywy małej dziewczynki... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia i super wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czas leci nieubłaganie szybko. Nie jestem jeszcze osobą dorosłą i też nie chcę nią jeszcze być. Nie wyobrażam sobie dźwigać tak ogromnego brzemienia odpowiedzialności, kiedy nie wiem jeszcze, co chcę konkretnie robić ze sobą w życiu.

    Szczęśliwego nowego roku♥ Obserwuję i zapraszam do siebie -> staying true to myself

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny post i piękne zdjęcia, jak zawsze
    buziaki kochana :*
    http://wooho11.blogspot.com/ - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystkie dobrego w nowym roku:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi 1 stycznia stuknęły 24 lata :P I nie czuję się na swój wiek :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak pięknie napisane. Szczerze to mogłabym powiedzieć to samo! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę ci pogody ducha, rozwoju i spełniania owych zaplanowanych marzeń! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  24. Czas leci błyskawicznie, a my wbrew zmieniającym się cyferkom cały czas staramy się zachować w sobie przynajmniej odrobinę dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi niedługo też pyknie kolejny rok i jestem w szoku jak ten czas szybko leci. Niby dorosła a gdzieś tam głęboko nadal dziecko :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekny wpis, wszystkiego dobrego w Nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne zdjęcie, to prawda czas leci jak szalony :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/01/szara-ramoneska-i-sukienka-w-kolorze.html

    OdpowiedzUsuń
  28. ".. aby zacząć żyć z całych sił"- oby się spełniło :)
    blog | instagram

    OdpowiedzUsuń
  29. też zawsze miałam takie przekonanie ze 20 lat to taki poważny wiek, tacy zdecydowani, ustawieni życiowo ludzie z jasno określonymi celami... szkoda tylko, że ten wiek przyszedł i jest kompletnie inaczej :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny wpis! Życzę Ci wszystkiego co najlepsze, spełnienia marzeń, realizacji i czego sobie zapragniesz :) W tym roku, w październiku będę mieć 23 lata a ja dalej czuje się jak dziecko. Chciałabym aby czas się zatrzymał :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesteś pewna najważniejszych rzeczy i tego się trzymaj! Spóźnione wszystkiego najlepszego <3

    OdpowiedzUsuń