niedziela, 19 listopada 2017

1# WARSAW- WALK


Mam nadzieję, że to nie wstyd, ale muszę się przyznać, że poza lotniskiem czy szkolnymi wycieczkami nigdy nie byłam w stolicy tak po prostu. Więc gdy w końcu nadarzyła się okazja bym spędziłam tam weekend nie było mowy, żebym tego nie wykorzystała. Naładowałam aparat, kupiłam bilet na najwcześniejszy pociąg i skorzystałam z gościnności siostry. Dziwnie to brzmi, bo należymy do tego rodzeństwa, które pozabijałoby się nawet jeśli zwłoki musiałoby ukryć w ogródku.
Ale od razu mówię, że po spędzonym wspólnie weekendzie żadna z nas nie doznała uszczerbku na zdrowiu! 😀

Udało mi się odwiedzić kilka miejsc, więc zawrę Wam swoją Warszawę w trzech wpisach. Tymczasem zapraszam na pierwszy, pospacerujemy razem. 😊





































17 komentarzy:

  1. Warszawę odwiedzam przede wszystkim dlatego, że wybrała się tam na studia moja siostra i zapraszam mnie do siebie na spędzanie razem czasu. Miasto - wyjątkowe ma miejsca, ale w samo w sobie nie jest jakieś wspaniałe. Ty właśnie zachowałaś na zdjęciach te lepsze momenty :)
    Świetne kadry

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny spacer po stolicy. Dawno już mnie tam nie było. Ach jak miło znów było pospacerować z Tobą po znajomych miejscach.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne ujęcia Warszawy ;) A to ostatnie zdjęcie ma w sobie cos takiego niepowtarzalnego, wyjątkowego, takie drugie dno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dawno byłam w Warszawie, lubię to miasto. Przepiękne zdjęcia.
    Obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia. Warszawa jaką znam od zawsze. Lustrzane odbicie na schodach świetnie uchwycone.

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zdjęcia <3 uwielbiam Warszawę <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wstyd to przyznać, że ja nawet na lotniskach czy na szkolnych wycieczkach nie byłam w stolicy :) i drugi wstyd, że mi tam wcale nie spieszno :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow!! Zdjęcia są naprawdę niesamowite :)Chętnie bym pojechała do Warszawy :)
    Blog x Facebook x Instagram x Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie zdjęcia są świetne :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Udało Ci się złapać naprawdę ładne miejsca. Czekam na następną część fotorelacji :)

    OdpowiedzUsuń