czwartek, 20 lipca 2017

MAKRO TIME

Dzisiejszy post należy do tych, które powstają gdy dostaję bonusowy dzień, czyli gdy nie mam zupełnie nic do zrobienia. Mogłabym oczywiście leżeć sobie w najlepsze, gdybym tylko tak umiała...
Tymczasem odnajduję w folderach wcześniej niepublikowane zdjęcia z różnych powodów. Bo nie miałam czasu ich obrobić, bo nie miałam chwili, żeby je dodać, mogłam też o nich po prostu zapomnieć, albo czekać aż zgromadzi się większa ilość...

Zapraszam więc na dawkę zdjęć makro. :)

(kliknij na zdjęcie, aby zobaczyć je większe i w lepszej jakości)






















22 komentarze:

  1. Fotografie obrazują doskonałość ojczystej natury, mogłyby spokojnie promować polskość na arenie międzynarodowej. c:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne zdjęcia! Wszystko tak idealnie uchwycone.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zdjęcia makro. Twoje są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie robiłam żadnych zdjęć makro, chyba czas wziąć aparat i ruszyć na poszukiwania :D
    Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham zdjęcia makro, super są! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia :*
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze wykonane makro :)

    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie te zdjęcia są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, super zdjęcia *.*
    https://rabbit-hole-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są te zdjęcia z robaczkami :)

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, super jakość! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej kocham robić takie właśnie zdjęcia. Świetny wpis. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam makro zarówno robić jak i oglądać! Ujęcia z robaczkami są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wykonane zdjęcia! Najbardziej podoba mi się z tym kwiatem ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia, przypominają o letniej pogodzie, której niestety w tym roku trochę brakuje. MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń