środa, 12 lipca 2017

GREEN SILENCE

W czerwcowym wpisie wspominałam o tym, że brakuje mi aparatu który towarzyszy codzienności, spacerom i przejażdżkom. Dlatego gdy tylko nadarzyła się okazja, postanowiłam ją wykorzystać. Miałam spędzić popołudnie we jednej z lubelskich wsi, zupełnie bez planów, więc zabrałam ze sobą aparat. I pierwsze co zrobiłam po przyjechaniu, to wybrałam się na spacer.
Po obejrzeniu zdjęć na pewno pomyślicie, że skoro zachwycają mnie takie widoki, to zupełnie nie nadaję się do mieszkania w mieście... i słusznie.
Godzinny spacer, no może odrobinę dłuższy, na którym powstało kilka fotografii, pojawił się mały gość, goniły mnie burzowe chmury, a zakończył się dwójką zwariowanych czworonogów.
Nie chciałam zwiedzać gminy dokumentując urzędy, ośrodki, sklepy, szkoły czy boiska, chciałam ująć w kadrach to, co mnie w pewien sposób urzekło i z czym na pewno będę teraz kojarzyła tę okolicę. :)

(kliknij na zdjęcie aby zobaczyć je większe i w lepszej jakości)



































18 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia , słodkie pieski <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrząc na te zdjęcia nie mam pojęcia jak wytrzymam conajmniej trzy lata na studiach w mieście. �� Kojarzę, że byłaś na biol-chemie, prawda? Zdziwiło mnie, że nie wybrałaś podobnych studiów. Mogę wiedzieć co studiujesz? Sama jestem na humanie, w maju matura i nie mam zielonego pojęcia co ze sobą zrobić. (A tak jak ty Lubie pisać.):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już kolejne pytanie o moje studia, więc stworzę po prostu o nich wpis. :)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia, a pieski urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie wiejskie zdjęcie zrobione podczas długich spacerów ;) świetnie Ci to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie akurat wiejskie klimaty nie urzekają zbytnio, no chyba, że byłaby to wioska gdzieś w górach... :) ale za to kocham lasy!

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, obfity w cudne fotografie spacer :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niedawno stwierdziłam, że my - Polacy, naprawdę mamy czym się chwalić. Na tych zdjęciach pokazałaś to, czego nie znajdziesz w innym państwie. Uwielbiam takie wsie, z dala od tego zgiełku...

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudne zdjecia <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, wysmakowane ujęcia. Wsie mają w sobie niezwykły czar, który trzeba tylko zauważyć. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje zdjęcia są niesamowite - "bije" od nich spokój i ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie miejsca. Tam wszystko wygląda inaczej

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia, ukazują prawdziwy urok polskiej wsi. I jakie sympatyczne psiaki. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny sielski klimat zdjęć;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń