piątek, 12 lutego 2021

MORE GLITTER | Patrycja

W noworocznym wpisie pisałam o tym, że chcę w tym roku podejmować współprace, być otwarta na nowe, fotograficzne wyzwania, chcę zrealizować możliwie najwięcej pomysłów. Długo nie czekałam. Już 6 stycznia udało mi się stworzyć z Patrycją domowe kadry. Inne, niż dotąd. Był brokat, dużo brokatu. Patrycja sama przygotowała makijaż na naszą sesję. Wyszło dokładnie tak, jak to sobie wymyśliłam, więc na pewno jeszcze kiedyś zobaczycie Patrycję przed moim obiektywem. 😍 Mogę śmiało powiedzieć, że te domowe kadry dały początek nowej (dla mnie) dziedzinie fotografii, którą dopiero poznaję, a która bardzo mi się podoba. Na pewno jeszcze niejedną, domową, kobiecą sesję zobaczycie u mnie w tym roku. Tymczasem jestem ciekawa, co powiecie na takie, bardziej artystyczne portrety? 📸

Mod: Patrycja Maksymiak








































12 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. W fotografii najważniejsza jest "sztuka patrzenia", dobrze jest kiedy model i fotograf przed sesją porozmawiają o swoich oczekiwaniach i planach. Fotografowanie ludzi to wielka frajda ale i trudna sztuka. Bardzo fajne są te fotografie widać ,że modelka jest wyluzowana i dobrze się bawi pozowaniem. Pozdrawiam i życzę sukcesów.




    '

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne klimatyczne fotografie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia. Najbardziej mi się podobają klatki B&W, nadaja klimatu sesji!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz talent. W Twoim obiektywie wszystko wygląda bardzo solidnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na sesję. Makijaże bardzo mi się spodobały

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra robota. Przyjemnie popatrzeć

    OdpowiedzUsuń