poniedziałek, 1 czerwca 2020

APRIL MACRO

Jeśli czytacie ten wpis, to znaczy, że wszystkie ustawienia zadziałały, a ja jestem 600 km od domu i tworzę nadmorskie historie. O, właśnie! Dajcie mi od razu znać (w komentarzach, rzecz jasna) czy chcecie zobaczyć wpis znad Bałtyku. Od razu uprzedzam, że bez pamiątkowego selfie i magnesu na lodówkę nie wracam. Chyba znowu mam słowotok, więc przejdźmy do wpisu.

Nie pamiętam, kiedy ostatnio robiłam zdjęcia makro. A przecież był to główny, o ile nie jedyny rodzaj fotografii który pochłaniał mój cały wolny czas, gdy jeszcze nikt nie wiedział, że posiadam aparat. Siedziałam w ogródku mamy, schowana w trawie i czekałam, aż motyl usiądzie na tym kwiatku, który wyostrzyłam. 


Jeszcze w kwietniu wszyscy byliśmy uziemieni, a to właśnie wtedy zaczęło pokazywać się wiosenne słońce, a wszystko dookoła kwitnąć i zielenić. Wtedy też powstały te zdjęcia. Mam nadzieję, że są tu jacyś miłośnicy makro i wpis ten będzie miłą odskocznią od sesji. 😏 




















11 komentarzy:

  1. Oczywiście że chcemy post z bałtyku hihi. Co do zdjęć to piękne, sama uwielbiam robić takie zdjęcia mimo, że mam tylko telefon do tego

    Pozdrawiam!
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Twoje makro, całkiem dobrze radzisz sobie tym "tylko" telefonem! <3
      Bałtyk pewnie wrzucę, jak tak :)

      Usuń
  2. Kocham zdjecia makro!
    Są zachwycajace! I to swiatlo, niesamowite! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Bałtyk i mieszkam blisko niego :) przepiękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham makro, zawsze przy byle okazji robię takie zdjęcia. *_* Zwłaszcza po deszczy łąki są cudowne do takiej fotografii.
    A co do Bałtyku, spodziewam się, że nie robiłaś samych zwykłych, turystycznych zdjęć, lecz pokażesz nam prawdziwy art. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po deszczu, gdy jest poranna rosa, gdy utuli je mróz! jest tyle powodów by robić makro! :)
      a co do Bałtyku, to fakt, starałam się zrobić jak najmniej typowo turystyczne zdjęcia, ale wyszło różnie, taki trochę miszmasz :D

      Usuń
    2. O właśnie, a mróz we mgle to już w ogóle arcydzieło natury!

      Usuń
  5. wow ! piękne zdjęcia :) kolorystyka mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia i tak - koniecznie napisz wpis znad Bałtyku! Bardzo tęsknię za tym miejscem ♥

    OdpowiedzUsuń