niedziela, 3 maja 2020

SWIMMER | Laura Bernat

Miałam zaszczyt fotografować dziewczynę, którą bardzo podziwiam i której jeszcze bardziej kibicuję. Przed moim aparatem zagościła Laura- czterokrotna rekordzistka Polski. Zajęła 2 miejsce na Mistrzostwach Polski Seniorów (w kontekście starszej młodzieży), brała udział w zawodach europejskich „Eyof” i popłynęła w finale zajmując piąte miejsce! Udało się jej wziąć udział w Mistrzostwach Europy Seniorów. W Lublinie popłynęła czas sekundę od minimum na Igrzyska Olimpijskie- wszystko to na 200m grzbietem! 😍

Fotografowanie Laury było dla mnie ogromną przyjemnością, spróbowałam swoich sił w zupełnie innych warunkach niż dotychczas. Praca z kimś, kto ma w sobie tyle pasji i zaraża uśmiechem jest najlepszą pracą na świece. 💖 Jakby co, to pamiętajcie, że to ja robiłam jej zdjęcia! 😋

Na zdjęciach: Laura Bernat
































21 komentarzy:

  1. "Seniorów"? To się dopiero poprzeczka obniżyła... O_o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o seniorów w kontekście danych roczników, nadal w odniesieniu do młodzieży. Coś jak młodsza i starsza młodzież. Tak to się u nich nazywa. :)

      Usuń
  2. Modelka ma niesamowite oczy! A same zdjęcia oczywiście świetne :)

    Ech, może uda mi się w tym życiu nauczyć pływać. To musi być cudowne uczucie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękujemy! :)
      ja też nie umiem pływać, może to jeszcze przed nami ;)

      Usuń
  3. Piękna i utalentowana modelka + wspaniała Pani fotograf = sukces murowany ! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i utalentowana modelka + wspaniała Pani fotograf = sukces murowany ! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że z modelką współpraca szła. Te wyskoki są niesamowite. Portrety też mi się podobają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łaaał, widzę, że nie tylko ja zauważyłam jakie piękne oczy ona ma. Włosy i figurę również i wygląda bardzo miło i oczywiście jest bardzo fotogeniczna

    Miłego dnia i zapraszam :)
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia :) bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna dziewczyna to i piękne zdjęcia wyszły :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia. Szczególnie te jak skacze do basenu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te były najtrudniejsze, cieszę się, że wyszły :)

      Usuń
  10. Mam dokładnie takie samo zdanie jak Joanna :)
    Te zdjęcia, na których jest wygięta jak łuk... świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia wyszły genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite fotografie! Bardzo fajnie uchwycony ruch wody, na niektórych (bo nie zawsze się to udaje) więc plusik :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. CUDOWNE zdjęcia i piękna modelka - te oczy <3. Wspaniale jest mieć taką pasję. Podziwiam sportowców za ich zapał i zaangażowanie. Pozdrawiam, Marie
    lesspanicmorefun.com

    OdpowiedzUsuń