środa, 3 kwietnia 2019

TRAVELS | Sandomierz

Na swojej liście rzeczy do zrobienia, mam kilka miejsc do odhaczenia, które chciałabym zobaczyć. I poza tymi wielki miastami typu Londyn, są tam mniejsze, znacznie bliżej mnie położone miasteczka. Do nich należał między innymi Sandomierz. Zawsze ciekawił mnie rynek i starówka, chciałam zaczerpnąć tego powietrza i klimatu. Dlatego zaraz po zimowych egzaminach razem z moją drugą połową postanowiliśmy w końcu się tam wybrać. W ciągu jednego dnia przeszliśmy go chyba wzdłuż i wszerz. Co prawda nie byliśmy tam w sezonie, więc większość atrakcji była nieczynna, miasto wręcz sprawiało wrażenie uśpionego. Przynajmniej mogliśmy podziwiać widoki bez tłumu ludzi, a mi na zdjęciach nikt, ani nic nie zakłócało pięknego krajobrazu. 😊








































14 komentarzy:

  1. Co za piękne zdjęcia, nigdy nie byłam w sandomierzu ;D Ale bym chciała by ten wakacje spedzić na wycieczkach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia! Nigdy nie byłam w Sandomierzu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Obserwuje, zapraszam do mnie kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia ja również nigdy nie byłam w Sandomierzu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sandomierz to śliczne miasteczko. Byłam tam już kilka lat temu, więc chyba muszę znowu je owiedzieć :) Ciekawe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam w Sandomierzu dawno temu i z przyjemnością bym się jeszcze wybrała. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie tam :) Wydaje mi się, że jest to niedocenione miasto. Mam koleżankę, która tam się wychowała, słyszałam bardzo wiele dobrego o tamtejszych ludziach i sposobie bycia :)

    Jest to również miejsce, które chciałabym osobiście odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nigdy nie byłam w Sandomierzu. Na Twoich zdjęciach jest przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ pięknie! Chciałabym kiedyś pojechać do Sandomierza ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow bardzo ładne zdjęcia z góry udało Ci się zrobić! :) Sama byłam dopiero co w Sandomierzu i podobnie jak Ty zwiedziłam tam chyba wszystko co się dało, lecz pogoda nie dopisała totalnie i nie udało mi się zrobić zbyt interesujących zdjęć. ;( Wejście na bramę opatowską (domyślam się, że to stamtąd robiłaś wspomniane ujęcia z góry) sobie odpuściłam ze względu na siły i bardzo chłodny wiatr, ale po obejrzeniu Twoich zdjęć tworzę sobie postanowienie, by wrócić tam latem i spróbować ponownie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, ja byłam w Sandomierzu wiosną więc przyroda trochę inaczej wyglądała, ale myślę że w tak urokliwym miejscu każda pora roku dobrze wygląda :)

    OdpowiedzUsuń