sobota, 15 września 2018

RED DRESS AND FOREST | Aleksandra Sadłowska

Ależ ja chciałam dziewczynę w czerwonej sukience pośród drzew!
Ola gościła u mnie już trzeci raz, na tej sesji udało nam się złapać ostatnie promienie zachodzącego słońca. Za plener robił lasek brzóz. Wzięłyśmy lustro do kilku ujęć i mały bukiecik. Trochę ścigałam słońce, bo przenosiłyśmy się z miejsca na miejsce w zależności od tego, jak padały promienie. Metodą prób, przenoszenia się i kręcenia w kółko uzyskałyśmy poniższe fotografie. 📷❣️👗

Mod: Aleksandra Sadłowska
(kliknij na zdjęcie, aby zobaczyć je większe i w lepszej jakości)
































21 komentarzy:

  1. Magiczne zdjęcia ♡ Przepięknie ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia, wręcz takie magiczne ;) Uwielbiam grę swiatła na fotografiach <3 Swietny pomysł z wykorzystaniem tego lustra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są cudowne! Mega mi się podobają, lustro daje swietny efekt ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejku jakie cudowne zdjęcia! :) Światło potrafi wiele wnieść do fotografii jak i zagrać główną rolę! Najbardziej podoba mi się zdjęcie z kwiatami oraz opadającymi płatkami róż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są niesamowite, a modelka przepiękna! :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia a co jedno to lepsze!

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko, jakie piękne zdjęcia! Zawsze marzyła mi się taka leśna sesja w czerwonej lub białej sukience :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sesja oraz piękna Ty! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia! Kolory super się mienią.

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z Verva Street Racing czyli niesamowitej imprezy motoryzacyjnej!♥ Pozdrawiam
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie leśne klimaty, a gra świateł jest niesamowita! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna i bardzo klimatyczna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, piękne zdjęcia! I te oczy na ostatnich ujęciach *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy pomysł, by użyć lustra podczas sesji w lesie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia! Sukienka modelki ładna :)

    Mój blog Miszczak.photography

    OdpowiedzUsuń
  15. światło tworzy magiczny klimat ale te portrety b&w też mają swój urok! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna gra światłem a ty jeszcze śliczniejsza!
    Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzenia mojej stronki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wykonane zdjęcia! Bardzo mi się spodobały :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia i masz cudne włosy zazdroszczę *.*
    Do twarzy ci w czerwieni :*
    Super wpis <3

    Jestem tu nowa :( Blog <3
    Jeśli się spodoba proszę o follow <3

    OdpowiedzUsuń