czwartek, 5 października 2017

MAGIC PRINCESS- Marlena Hukaluk

Aaaa! Czy widzicie kto po raz drugi zagościł u mnie przez aparatem?! Taaaak... Marlena, z którą miałam już okazję współpracować. Sesja, którą Wam dzisiaj pokażę jest kompletnym przeciwieństwem poprzedniej. Jest dużo bardziej delikatna i kobieca, wręcz w klimacie księżniczki. Ale dziewczyny, która z nas o takiej nie marzyła? :)

Całkiem niedawno udało mi się nabyć koronkową maskę. Kupiłam ją tylko i wyłącznie na potrzeby sesji, bo jak już wiecie (a przynajmniej powinniście) cały czas realizuję pomysły zapisane na ostatniej stronie swojego książkowego kalendarza. Ale maska to nie wszystko! Dosłownie w momencie, w którym pisałam już z Marleną i ustalałyśmy szczegóły naszej sesji do moich drzwi zapukał prezent w postaci racy dymnych! Trochę za dużo wykrzykników jak na taką ilość tekstu, ale wyobrażacie sobie ten zachwyt? Takim sposobem po raz kolejny udało mi się zrealizować dwa pomysły na jednej sesji. :)

I muszę wspomnieć o tym, że w końcu zawitało jesienne słońce i sesja była zrealizowana w pierwszym terminie, a to naprawdę rzadkość. Bardzo szybko ustaliłyśmy z Marleną klimat zdjęć, naprawdę w czasie wręcz błyskawicznym. Piękne miejsce, idealna sukienka, ciekawe rekwizyty... ale wieczorem w przed dzień sesji uświadomiłam sobie, że nie poruszyłyśmy kwestii makijażu i fryzury. Pierwszy raz zdarzyłam mi się taka gafa. I już sięgałam po telefon, żeby napisać w tej sprawie do swojej modelki, gdy uświadomiłam sobie, że przecież robię te zdjęcia z MARLENĄ i na pewno będzie pięknie wyglądała. Ani trochę się nie zawiodłam! :) 

Na zdjęciach: Marlena Hukaluk 
 (kliknij na zdjęcie, aby zobaczyć je większe i w lepszej jakości)

































 

50 komentarzy:

  1. Beautiful Pictures just like you.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia, obserwuję :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze i ostatnie zdjęcie robi mega wrażenie! piękna sesja :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  4. Róże super się z tą maską komponują :) Przepiękne fotografie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z dymem i futrem świetne, niektóre takie magiczne ujęcia...

    OdpowiedzUsuń
  6. Sesja bajkowa, a jednocześnie zmysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, rzeczywiście trochę jak z bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Modelka jest śliczna a zdjęcia z dymkami są fantastyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia...takie magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę dobra sesja. Ostatnie zdjęcia bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawa i niesamowita sesja, super, że Ci się udało ją zrealizować :)
    Mega są te race dymne, efekty wystrzałowe.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna, nie przesłodzona i pomysłowa sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, zdjęcia z racami są wręcz magiczne!

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie te zdjęcia są piękne <3 i to światło na pierwszych! Magia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. maska kojarzy mi się z Wenecją! :) ujęcia ze słońcem są przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia, wow *.*
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/sweterek-z-haftami.html

    OdpowiedzUsuń
  17. pomyslowe!!
    Marlena rowniez urode posiada niesamowita ;) zazdroszcze urody, a Tobie talentu!
    pozdrawiam
    ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem pod wrażeniem!
    Bardzo pomysłowa sesja :)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie bardziej podobają mi się zdjęcia bez maski, bo widać śliczną buzię z cudownym i sympatycznym uśmiechem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne zdjęcia, szczególnie ostatnie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna sukienka i świetnie wykonane zdjęcia! Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Sliczne zdjęcia:) Piękne miejsce wybralyscie.

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiekne zdjecia! sama chcialabym kiedys wziac udzial w takiej magicznej sesji *.*
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniała sesja zdjęciowa.
    Jest magicznie, pięknie :)
    Nie można oczu oderwać.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjne zdjęcia! Wyglądają bardzo efektownie. Och, i zakochałam się w tej masce ;) Nadaje takiej tajemniczości i niepowtarzalnego klimatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super! Świetne niektóre kadry. :) Fajnie wyszło z tymi racami a maska śliczna. <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękna sesja! Ta koronkowa maska jest niesamowitym dodatkiem.... :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękna sesja! Magicznie, elegancko i uwodzicielsko!

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdjęcia są cudne, a w kolorze Twoich włosów po prostu nie można się nie zakochać :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjęcie! :*

    https://jestemdami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny plener i przepiękna modelka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Robisz fantastyczne zdjęcia! Marlena jest bardzo fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. super zdjęcia, te ostatnie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow! Zdjęcia są przepiękne! Uzyskałyście piękny i kobiecy efekt :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Super Wam wyszła ta sesja! Te fotki w masce wśród róż są przepiękne! Ale nie tylko te! Pięknie złapałaś światełko no i dym! To race czy kulki dymne? Jak Ci się z nimi pracowało? Bo mi to idzie z tym ciężko :D

    OdpowiedzUsuń