czwartek, 22 czerwca 2017

MARLENA HUKALUK

Sama możliwość zrealizowania z kimś sesji już sprawia mi ogromną radość, nawet jeśli dopiero co omawiam główne rzeczy z tą drugą osobą. Ale iskierki w oczach pojawiają się w momencie, gdy mam do czynienia z kimś, kto chce stworzyć ze mną coś więcej niż tylko ładne zdjęcia. Kiedy dokładnie ustalamy strój, makijaż, włosy, miejsce i wszystkie detale temu towarzyszące. Gdy wiem, że sesja będzie miała motyw przewodni i na nim się skupi.

Tak było w przypadku mojej współpracy z Marleną. Trochę trwało zanim się spotkałyśmy, ale za to miałyśmy wszystko dopracowane. Znalazłyśmy wspólna ideę sesji, a w trakcie próbowałyśmy realizować każdy pomysł, który przyszedł nam do głowy. Ba! Nawet tak samie cieszyłyśmy się z uzyskanych efektów oglądając zdjęcia znajdujące się jeszcze na aparacie. Wiąże się to też z tym, że postanowiłyśmy nie stawiać sobie ograniczenia czasowego na tworzenie. Wiedziałyśmy, że możemy pracować dotąd, aż zupełnie zajdzie słońce i zastanie nas noc. Z resztą- jak spotyka się kogoś tak pozytywnie zakręconego, to można tworzyć nawet ciemną nocą! :)
To dzięki temu zaangażowaniu udało się uzyskać coś, z czego jestem zadowolona, dumna i usatysfakcjonowana! :)

Na zdjęciach: Marlena Hukaluk
(kliknij na zdjęcie aby zobaczyć je większe i w lepszej jakości)







































18 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! Masz śliczne oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, świetna modelka...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjecia <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać na tych zdjęciach mocny charakter modelki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. To chyba najlepsza Twoja sesja :)
    Brawo !

    OdpowiedzUsuń
  6. Nooo mega są te zdjęcia, zwłaszcza ze słoneczkiem i flarami! W ogóle to widać na prawdę, że sesja dopracowana i zadbałyście o każdy detal. A atmosfera na zdjęciach jest jedną z ważniejszych rzeczy i z pewnością sprzyja tworzeniu! super, to chyba Twoja najlepsza sesja :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, masz talent Kochana , podoba mi się jak kadrujeessz zdjęcia. Szczególnie podoba mi się pierwsze zdjęcie i ostatnie bo to już Art Portrature i nadaję się do kategorii Street Art Photography. Reszta też ślicznie Ci wyszła, ale raczej już są komercyjne i z pewnością nadawały się do magazynów o modzie. Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia normalnie zapierają dech :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Super efekty, najlepsze są wg. mnie zdjęcia w ruchu ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. wow! Sesja rewelacyjna - najbardziej podoba mi się pierwsze zdjcie, mega ! <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne zdjęcia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne, klimatyczne zdjęcia! taki uliczny i luźny styl bardzo pasują do modelki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaż masz piękny! I te oczy <3
    A stylówka bardzo do mnie przemawia, świetna sesja ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna sesja. Fajny klimacik. Lubię taki lekko sportowy styl oglądać na fotach, bo sama niespecjalnie umiem robić takie rzeczy! :D Wam wyszło ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia powychodziły <3 modelka ma śliczne oczy <3 ostatnie zdjęcia najlepsze *.*!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń