wtorek, 20 kwietnia 2021

WE WSPÓŁPRACY Z MAKIJAŻYSTKĄ | SESJA KONKURSOWA 

Nieskromnie zauważę, iż należą mi się brawa za sam fakt, że po siedmiu tygodniach zebrałam się do wstawienia zdjęć na bloga. To tak pół żartem, pół serio... ale po tylu wspólnych latach na tym blogu już możemy tak ze sobą rozmawiać, nie? 

Jak już przyjść, to z tupetem. Mam dla Was zdjęcia z projektu, który organizowałam z Blanka Krajanowska - makeup. Pierwsza część wpisu, to zdjęcia zza kulis tworzenia makijażu przez Blankę. Drugą część stanowią zdjęcia z sesji. 

Na początku tego roku wspólnie zorganizowałyśmy konkurs, w którym można było wygrać właśnie makijaż i sesję. Szczęście to spadło na Agatę! 😍 Dość szybko udało nam się spotkać i działać. Wyniosłam z tego projektu nie tylko piękne zdjęcia do portfolio, ale też dużo pozytywnej energii do działania. I choć w pojedynkę można zrobić dużo, jeszcze więcej można zdziałać z ludźmi, którzy łączą swoje pasje. Sami zobaczcie. ❤

Mod: Agata Marchwiak







































































27 komentarzy:

  1. Jakie piękne zdjęcia. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż i klimatyczne fotografie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały makijaż i cudowne zdjęcia chociaż zimowe. :)
    Pozdrawiam miło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam ❤
    http://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż, modelka i zdjęcia takie bardzo klimatyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. dziękuję 😍 sesja ciążowa to świetna pamiątka i dla mamy i później dla maleństwa 😍

      Usuń
  7. Jejku, jakie przepiękne zdjęcia! Jestem nimi totalnie zauroczona. A ten klimat! Ahhh, miło obejrzeć zimową scenerię, kiedy to za oknem mamy słoneczną pogodę, wietrzną, ale bardzo słoneczną :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na lubelskim nie tak słonecznie 😛
      dziękuję ❤

      Usuń
  8. Jako kreatywna osoba lubiąca świat... koniecznie musisz tu dołączyć: https://www.facebook.com/groups/264729708405263

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia przepiękne! Sama przyjemność oglądania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne! Zdjęcia, makijaż - świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podobają takie kulisy sesji. Oby więcej takich materiałów!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejne bardzo fajne fotki na Twoim blogu. Podoba mi się taki backstage!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny backstage. Podobają mi się Twoje zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń