wtorek, 2 marca 2021

FEMININITY AND DELICACY | Blanka

Przez tyle lata swojej przygody z fotografią, nigdy nie pomyślałam, że będę robić takie zdjęcia - kobiece i domowe. Szczerze mówiąc, nie byłam przekonana ani do sesji studyjnych, ani do domowych kadrów. Zawsze bardziej ceniłam sobie plenerowe zdjęcia i światło zastane. Jednak już w tamtym roku kupiłam pierwsze lampy, z myślą o najmłodszych modelach i wszelkich scenkach urodzinowych w zimniejsze miesiące. Tymczasem gdy w końcu opanowałam ich działanie, znalazłam też ich zastosowanie w innej dziedzinie fotografii. Już sesja z Patrycją (możecie ją zobaczyć w poprzednim wpisie) udowodniła mi, że domowe kadry nie muszą być nudne. Natomiast te zdjęcia z Blanką, które znajdzie w tym poście, otworzyły mnie na wyjście ze strefy komfortu. Tak, tak MNIE, jako fotografa, który spróbował czegoś nowego i poczuł jak od nowa rosną mu skrzydła. Uwierzcie na słowo - moje nie tak łatwo podciąć. 

Na długo zostanę wdzięczna Blance, za to, że mogłam stworzyć z nią coś zupełnie nowego i spróbować nieznanego dotąd rodzaju fotografii. ❤

Aby być na bieżąco, zachęcam do śledzenia strony na Facebooku. Niedługo będzie tam konkurs! 

Mod: Blanka Krajanowska























































23 komentarze:

  1. Bardzo interesująca modelka piękna i z ciekawymi tatuażami. Warto czasami próbować czegoś nowego by nie popaść w rutynę. Dawno nie robiłam takich fotografii ale to naprawdę super sprawa. Gratuluję zdjęć naprawdę piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Jestem zachwycona tą sesją :) Modelka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna współpraca dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjecia. Podoba mi się ich estetyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesująca modelka i pięknie uchwyciłaś urodę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra! Bardzo podoba mi się ta sesja, imię Blanka z resztą też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy! 🙂🥰 mi też to imię zawsze się podobało! 😁

      Usuń
  7. Zdjęcia robią wrażenie. :) no i modelka piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia. Sama bym chciała taką sesję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sesja. Jesteś najlepszym fotografem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło jest patrzeć na Twoje zdjęcia. Widać w nich pasję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale mi miło! baaaaaaaaardzo dziękuję! 😍😍😍😍

      Usuń