niedziela, 27 września 2020

MOTOSESSION | Sebastian

Znacie ten rodzaj stresu, który Was motywuje? Takie uczucie mi towarzyszyło, gdzie dowiedziałam się, że Sebastian ma odezwać się do mnie w sprawie sesji na motorze. Z jednej strony obawy i panika, że nie podołam, z drugiej strony- wow, tego jeszcze nie robiłam! Ani przez chwilę nie zawahałam się, żeby przynajmniej nie spróbować. Szybko ustaliliśmy termin, ja zaopatrzyłam nas w race dymne i przyszedł dzień działania. Nie powiem, trochę wymęczyłam Sebastiana, bo to jednak dla mnie nowość i kilka ujęć musieliśmy powtarzać. Aleeee... wyszło! Uwielbiam te zdjęcia. 🏍😍








































 

27 komentarzy:

  1. Lubię motoryzacyjne sesje, super, że tego spróbowałaś. Najbardziej podobają mi się te z paleniem gumy. Przy motocyklach musi być wyjaskrawiona ta dynamika i pazur.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Najlepsze fotki na jednym kole :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czadowe zdjęcia!! Dobra robota.. obojga!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło absolutnie obłędnie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Meeeeeega foty! Piękna kolorystyka!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ludzi z pasją! Super kadry, kolory! :)

    Zapraszam na nowy post, w którym przedstawiam mój pierwszy samochód w życiu - czerwonego Malucha. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz. Mój blog-KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne foty 😁 Zdjęcie na którym kierownik patrzy swojej maszynie "w oczy" to taki trochę oklepany temat ale u Ciebie nie wygląda to przynajmniej kiczowato 😁

    OdpowiedzUsuń
  8. nieoklepany, jeśli ktoś robi je pierwszy raz 😃 dzięki! 😍

    OdpowiedzUsuń
  9. ale świetnie uchwycone! i to słońce ;) piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszło ciekawie i dynamicznie :) Świetnie uchwycona gra światła ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Motocyklowa sesja to świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama jeżdżę na motorze, ale o sesji jeszcze nie myślałam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ujęcia ze słońcem najlepiej wyszły :) ale to moje zdanie. Kwietnie nadają się na tapetę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Każda Twoja sesja jest niesamowita i zapiera dech w piersi.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń