niedziela, 20 września 2020

CITY SESSION | Aleksandra Marszał

Tym razem trochę późno, ale jednak... witam się z Wami wciąż w niedzielę. Na dodatek przychodzę z nowościami, bo w końcu sesja nie sprzed roku czy dwóch. Za to osoba, która gościła przed moim aparatem, gdy jeszcze nie miałam lustrzanki, super rozmytego tła czy większej wiedzy i umiejętności dotyczących fotografii. Cieszę się, że znowu mogłyśmy razem coś stworzyć. ❤






































Jesteście w stanie wybrać z tych zdjęć jedno, Waszym zdaniem najlepsze?

19 komentarzy:

  1. Świetna sesja:) wszystkie zdjęcia ładne ale to ostatnie chyba podoba mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy ❤
      ja też w ostatnim jestem zakochana 😍

      Usuń
  2. 2 i 15 naj
    Ogolnie śliczne oczka ma <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba sesja :) piękne fotki i modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem w stanie wybrać jednego zdjęcia-wszystkie są bardzo ładne, ale te w blasku słońca skradły moje serce 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sesje bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugie zdjęcie to zdecydowanie mój faworyt. Reszta zresztą tak samo dobra! Bardzo mi się podobają 😊

    Pozdrawiam xoxo

    Niallerkaa

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się zdjęcia w ciepłym świetle zachodzącego słońca. Mają taki niepowtarzalny klimat 😉 śliczna modelka i świetne ujęcia 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Na tych pierwszych zdjęciach zwłaszcza widać piękne światełko <3

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię ten miejski styl ;) i to słońce robi klimat ;) az chciałoby się wrócić di takich ciepłych dni ♥

    OdpowiedzUsuń