czwartek, 28 marca 2019

SESSION IN SESSION

Sterty notatek, rozrzucone zeszyty, książki, wszędzie coś zaznaczone, coś podkreślone, wszystko wydaje się najważniejsze... ten obraz zrozumie chyba każdy student. Postanowiłyśmy z Olą, że spróbujemy nie zwariować przez tegoroczną, zimową sesję, dlatego zdecydowałyśmy się pojechać na herbatę i coś słodkiego na drugi koniec miasta. Zabrałam ze sobą aparat, więc poza odpoczynkiem dobrze się bawiłyśmy cykając zdjęcia.🙈

Przy okazji, mam do Was ogromną prośbę! Dajcie mi znać w komentarzach czy podobają się Wam tego typu wpisy, w których nie tylko znajdują się zdjęcia mojego autorstwa, ale też to ja jestem po tej drugiej stronie aparatu. W sumie zakładając bloga miałam w planach publikować tego typu posty, taki trochę miszmasz, ale obawiam się, że zawieje nudą. Liczę na Waszą opinię! 🤗





Aleksandra Szastak






























13 komentarzy:

  1. Posty z Twoimi zdjęciami jak najbardziej! :) a sesja świetnie wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka przytulna kawiarnia!
    Myślę, że odpoczynek od naukijest dobrą opcją. Co za dużo to nie zdrowo. Osobiście podoba mi się wersja mieszana. Pasuje ci zarówno pierwsza, jak i druga strona aparatu!
    Pozdrawiam cieplutko xoxo
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne tło takie zielone :) Mi się zdjęcia podobają i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne są te zdjęcia, a post bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wykonane zdjęcia :D Śliczny ten czerwony sweterek :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem na TAK jeśli chodzi o posty z Tobą w roli modelki :) Śliczne miejsce na zdjęcia wybrałaś oraz same fotografie są niesamowite! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia i śliczne wnętrza! Więcej takich wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się taki lekki wpis urozmaicony pięknymi kadrami! Oj tak reset czasami jest bardziej niż wskazany bo na głowę idzie dostać :p!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia, ja jestem na duże tak, miło zawsze zobaczyć autorkę bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wychodzisz na zdjęciach, dodawaj ich jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :) a co do wpisów jestem jak najbardziej za. Miło jest poznać drugą blogerkę a nie tylko jej pasję. Również chciałabym trochę życie w bloga wpleść ale nie zawsze mi to wychodzi. Powodzenia z sesją. Ja już czasy studenckie mam za sobą ;p

    OdpowiedzUsuń