niedziela, 17 marca 2019

POWER OF GIRLS | Kamila Pieróg

Długo zbierałam się do tego wpisu, ba! przez myśl nawet przeszło mi, żeby nie publikować tych zdjęć, bo co ludzie powiedzą, jak zareagują... Całe szczęście mam wokół siebie osoby, które powiedziały mi "halo, odwaliłaś kawał dobrej roboty, zdjęcia są genialne, wrzucaj!" To raz, a dwa- dotarło do mnie, jak ważne są te zdjęcia i dla mnie jako fotografa i jak cenne są dla mojej modelki. Swoją drogą, za jakieś dwadzieścia lat będą mega wartościowe w formie sentymentalnej.

Chciałyśmy pokazać na tej sesji kobiecość, naturalność, piękno i emocje. To najodważniejsza sesja, jaką dotąd zrobiłam. Chciałam, chciałam spróbować. Oczywiście kolorowe, promienne zdjęcia nadal są tymi, które zawsze będę uwielbiała tworzyć, ale gdzieś we mnie jednak jest ta odrobina ciekawości by coraz bardziej zwracać się ku czemuś artystycznemu, by wydobywać to co piękne z osób, i pokazać to za pomocą fotografii. By pokazywać emocje, i by zdjęcia te emocje wywoływały.

Mod: Kamila Pieróg





















17 komentarzy:

  1. cudowne zdjęcia! Dobrze, że je Nam pokazałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne zdjęcia, bardzo zmysłowe! :)
    Świetny blog! Obserwuję, żeby być na bieżąco :).
    https://mowmimoniska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia, bardzo dobrze że je tu opublikować. Takim talentem trzeba się chwalić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że odważyłaś się pokazać te zdjęcia. Są cudowne. Uwielbiam oglądać fotografie, na których można oglądać piękne ludzkie ciało. Mam nadzieję, że mi też kiedyś przyjdzie je sfotografować.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie zdjęcia - proste, kobiece i z pewną nutką tajemniczości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są piękne! Mega zmysłowe, najbardziej podobają mi się te z wykorzystaniem lustra <3Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sesja, naturalna i taka tajemnicza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i bardzo gustowne zdjęcia, moimi faworytami są te z lustrami :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, odważna sesja, ale zdecydowanie przyciągająca oko ;) Piękna modelka i bardzo starannie wykonane zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Robi wrażenie! Piękna sesja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne, zmysłowe zdjęcia <3
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow i jeszcze raz wow
    Ps Ty uwierz w końcu w siebie, w swoj talent

    OdpowiedzUsuń
  13. Sesja odważna ale nie wulgarna. Uchwyciłaś piękno i kobiecość modelki. Zdjęcia sa naprawdę wspaniałe, nie wstydź się niczego publikować :)

    OdpowiedzUsuń